//

Wifi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G

Wifi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb mijn iphone geunlocked met Yellowsnow (2.2), maar ik krijg Wifi niet aan de praat. Daarom heb ik, na een tip op dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-09, 00:38
RoogAmsterdam RoogAmsterdam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard Wi-Fi werkt niet met 2.2 Yellowsnow, Rebelsim geprobeerd, maar geen 3G

Hoi,
ik heb mijn iphone geunlocked met Yellowsnow (2.2), maar ik krijg Wi-Fi niet aan de praat.
Daarom heb ik, na een tip op dit forum, Rebelsim gekocht bij stopsimlock. Ik krijg wel verbinding met Vodafone, maar mijn 3G krijg ik niet aan de praat. Ik heb alles geprobeerd, overal handleidingen gelezen.
Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Alvast bedankt, Rogier
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-09, 00:50
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Kun je misschien even laten weten wat je precies allemaal geprobeerd hebt?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 13-05-09, 11:20
RoogAmsterdam RoogAmsterdam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb de handleiding gevolgd van stopsimlock.nl. Een andere iphone gebruikt als 2e gsm. Ik heb ook een handleiding van een andere site geplukt, die bijna hetzelde was, maar daar stond expliciet een nokia telefoon. Dat zou toch niet moeten uitmaken? Nadat ik rebelsim had gebruikt (en dus niet lukte) zette ik mijn yellowsnow weer aan (zonder rebelsim) en dan moest ik mijn netwerkinstellingen herstellen wilde ik weer 3G kunnen krijgen met yellowsnow. Dus dacht ik dat ook te doen met die rebelsim erin, maar dat lukte niet.
Roog
  #4  
Oud 13-05-09, 12:11
kcaj's schermafbeelding
kcaj kcaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar kcaj Stuur een bericht via MSN naar kcaj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoogAmsterdam Bekijk bericht
Ik heb de handleiding gevolgd van stopsimlock.nl. Een andere iphone gebruikt als 2e gsm. Ik heb ook een handleiding van een andere site geplukt, die bijna hetzelde was, maar daar stond expliciet een nokia telefoon. Dat zou toch niet moeten uitmaken? Nadat ik rebelsim had gebruikt (en dus niet lukte) zette ik mijn yellowsnow weer aan (zonder rebelsim) en dan moest ik mijn netwerkinstellingen herstellen wilde ik weer 3G kunnen krijgen met yellowsnow. Dus dacht ik dat ook te doen met die rebelsim erin, maar dat lukte niet.
Roog
Het maakt wel degelijk uit welke GSM je gebruikt voor de sim reset. Dit moet een Nokia zijn (en dan ook nog een 2G toestel of een UMTS toestel in GSM modus), andere geven geen goed resultaat.

3G wordt niet altijd ondersteund door de Rebel SIM, je hebt een grote kans op gemiste oproepen en SMS'jes als 3G aan staat.
  #5  
Oud 13-05-09, 13:22
RoogAmsterdam RoogAmsterdam is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kcaj Bekijk bericht
Het maakt wel degelijk uit welke GSM je gebruikt voor de sim reset. Dit moet een Nokia zijn (en dan ook nog een 2G toestel of een UMTS toestel in GSM modus), andere geven geen goed resultaat.

3G wordt niet altijd ondersteund door de Rebel SIM, je hebt een grote kans op gemiste oproepen en SMS'jes als 3G aan staat.
Ok duidelijk, dank voor de uitleg en snelle reactie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet _RobD Wi-Fi 8 30-04-10 19:44
Geen Wi-Fi, alles geprobeerd NIKS helpt! XanderSnelder Wi-Fi 0 16-01-10 00:24
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet tommehh Wi-Fi 15 28-06-09 18:37
iPhone 3G: Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow oetkaa Unlock 4 07-06-09 15:34
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 02:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.