//

iphone 3G met fw 2.2.1 unlocken

iphone 3G met fw 2.2.1 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, heb hier ook nog turbosim liggen en heb nu kpn 3g bereik op me iphone (met t-mobile lock) maar ben nu aant testen of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-06-09, 02:22
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Ja, heb hier ook nog turbosim liggen en heb nu kpn 3g bereik op me iphone (met t-mobile lock) maar ben nu aant testen of het stabiel blijft...

Zo -> wanneer ik 3g uitzet heb ik stabiel internet en bellen etc.. zodra 3g aanzet, meld ie zich aan op het 3g netwerk en kan ik bellen/smsen/internetten etc... na een tijdje valt alles weg en moet ik de iphone geheel resetten en kom ik weer op het 3g netwerk. dit blijft zich herhalen behalve als ik 3g uitzet.. kan dus schijnbaar niet met turbosim, dan maar wat langzamer internette..

Laatst gewijzigd door stefaaaan; 16-06-09 om 02:39.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-06-09, 03:29
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
Ja, heb hier ook nog turbosim liggen en heb nu kpn 3g bereik op me iphone (met t-mobile lock) maar ben nu aant testen of het stabiel blijft...

Zo -> wanneer ik 3g uitzet heb ik stabiel internet en bellen etc.. zodra 3g aanzet, meld ie zich aan op het 3g netwerk en kan ik bellen/smsen/internetten etc... na een tijdje valt alles weg en moet ik de iphone geheel resetten en kom ik weer op het 3g netwerk. dit blijft zich herhalen behalve als ik 3g uitzet.. kan dus schijnbaar niet met turbosim, dan maar wat langzamer internette..
Met een beetje onderzoek had je allang geweten dat turbosim/rebelsim/andere simkaart oplossingen zeer onstabiel kunnen zijn, en bij sommige internet in het geheel niet werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Stel je unlockt een iPhone. Is hij dan voor eeuwig unlockt wat je er ook op flasht en wat je ook reset? Of is het net als een jailbreak weer weg? Bij heel veel toestellen staat sim-lock namelijk buiten het OS zelf, en is dat echt blijvend weg.

Jij al een doel gevonden voor je veel te dure iPod Touch?
De unlock is een stukje software dat bij boot wordt gedraaid, en is dus weer weg als je jailbreak weg is.
  #23  
Oud 16-06-09, 11:26
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Maar internet boeit me ook niet echt. Heb toch geen data-abbo. Gewoon bellen wil prima?
  #24  
Oud 16-06-09, 12:20
MarksIphone MarksIphone is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Het iPhone Dev Team komt binnen enkele dagen met een unlock voor de 3G, dus als je nog even geduld hebt..
  #25  
Oud 16-06-09, 12:46
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Dus mogelijk is er nog wel iets softwarematigs te regelen? Of moet ik sowieso aan de hardwarematige sim oplossingen?
  #26  
Oud 16-06-09, 13:16
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Stel je unlockt een iPhone. Is hij dan voor eeuwig unlockt wat je er ook op flasht en wat je ook reset? Of is het net als een jailbreak weer weg? Bij heel veel toestellen staat sim-lock namelijk buiten het OS zelf, en is dat echt blijvend weg.
Ja voor eeuwig, mits je de iPhone op de legale manier unlockt, Apple levert namelijk de simlock-unlock aan T-Mobile die jou weer de instructies geven als je ze belt, kost wat maar dan heb je ook wat
Softwarematige (niet fatsoenlijk werkende) unlock-tools hou ik me niet mee bezig, wil je een iPhone zonder simlock moet je wachten tot ie gratis verwijderd kan worden (na een jaar bij een abbo van 2 jaar) of gewoon betalen
  #27  
Oud 16-06-09, 13:23
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Jammer dat niemand buiten T-Mobile de procedure weet. Bij alle andere telefoons die ik had werd er op die unlock sites e.d. gewoon de code berekend die je moet in toetsen en dan ging het op dezelfde manier als de provider normaal gesproken doet.
  #28  
Oud 16-06-09, 13:46
MarksIphone MarksIphone is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Dus mogelijk is er nog wel iets softwarematigs te regelen? Of moet ik sowieso aan de hardwarematige sim oplossingen?
Nee hardwarematig hoeft dan niet meer. Hier staat meer: iPhone Dev Team: dinsdagavond live demo van YellowSn0w 3.0 unlock > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #29  
Oud 16-06-09, 18:49
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Leuk dat yellowsn0w maar er zal i.m.o vrij snel alweer een 3.0.1. komen en dan zijn de yellowsn0wers weer terug bij af, simlock-vrij toestel kopen of laten maken door de provider
  #30  
Oud 16-06-09, 19:15
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Tja maar als 3.0.1 niet superveel bied kan je daar ook even mee wachten. Mij gaat het toch alleen om de apps zelf. Vind het platform opzich namelijk niet heel denderend vergeleken met WM. Ik wacht nog even af en anders verkoop ik dit ding weer .
  #31  
Oud 16-06-09, 20:36
Maurie1990's schermafbeelding
Maurie1990 Maurie1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar Maurie1990
Standaard

Iemand enig idee waneer yellowsnow, baseband downgrader of fuzzyband met een update komen voor bootloader 5.9...zit nu namelijk nog met een rebel-sim onder me simkaart...en kan nu ook geen 3g gebruiken....
  #32  
Oud 16-06-09, 21:42
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Als ik iedereen zo hoor zijn die hardware kaartjes ook niet echt een blijvende optie. Hoop dat er hoop is voor mijn baseband 04.26.08.
  #33  
Oud 16-06-09, 23:46
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ja voor eeuwig, mits je de iPhone op de legale manier unlockt, Apple levert namelijk de simlock-unlock aan T-Mobile die jou weer de instructies geven als je ze belt, kost wat maar dan heb je ook wat
Softwarematige (niet fatsoenlijk werkende) unlock-tools hou ik me niet mee bezig, wil je een iPhone zonder simlock moet je wachten tot ie gratis verwijderd kan worden (na een jaar bij een abbo van 2 jaar) of gewoon betalen
Je zegt zelf al dat je je er niet mee bezig houdt, lijkt me dan ook dat je geen uitspraken moet doen zoals "niet fatsoenlijk werkend", want dat klopt simpelweg niet.

Check your facts.
  #34  
Oud 16-06-09, 23:52
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MsG Bekijk bericht
Als ik iedereen zo hoor zijn die hardware kaartjes ook niet echt een blijvende optie. Hoop dat er hoop is voor mijn baseband 04.26.08.
Ze zeggen nu dus dat ze fw 3.0 hebben geunlockt (vannacht 4 uur nederlandse tijd wordt een demo live uitgezonden) en dan zou je simpelweg je iphone moeten updaten tot 3.0 en dan met de nieuwe tool weer unlocken

Dus dan zijn vanaf dat moment alle 3g's weer unlocked mogelijk (Nu maar hopen dat apple niet te snel gaat updaten weer!)
  #35  
Oud 16-06-09, 23:55
MsG MsG is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Maar een update van Apple kan je toch gewoon afslaan? Als er geen noemenswaardige features bijkomen vanaf 3.0 naar bijv 3.0.1 dan boeit me het persoonlijk niet dat ik achterloop qua firmware. Is er nog niks geprobeerd om iets met de officiele manier te doen? Hoe is die manier eigenlijk? Zo'n berekende code die je dan ergens moet invoeren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlocken van iPhone 4 met BB 02.10.04 Guest-20130718235855 Unlock 3 17-11-10 16:24
iPhone 3G unlocken met X-SIM O.G. Archief 1 17-07-08 21:50
iPhone unlocken met ziphone 2.4. criistal Unlock [archief] 1 08-03-08 22:17
1.1.1 iphone unlocken met anysim Daantjees Unlock [archief] 8 20-01-08 21:13
[iPhone] unlocken met firmware 1.1.2 bmwmaster Unlock [archief] 40 14-12-07 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.