//

Redsnow Probleem

Redsnow Probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met redsnow. Elke keer als die bezig gaat met jailbreaken krijg ik een melding van windows dat die niet meer reageert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-09, 18:00
Gkidstyle Gkidstyle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 40
Standaard Redsnow Probleem

Ik heb een probleem met redsnow.
Elke keer als die bezig gaat met jailbreaken krijg ik een melding van windows dat die niet meer reageert en dan moet ik mijn iphone weer herstellen.
Hoe komt dit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-09, 18:03
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Dat wie niet meer reageert?
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 24-06-09, 18:05
Gkidstyle Gkidstyle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Dat wie niet meer reageert?
In windows krijg ik een melding dat redsnow niet meer reageert ( dus op mn pc )
  #4  
Oud 24-06-09, 18:17
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gkidstyle Bekijk bericht
In windows krijg ik een melding dat redsnow niet meer reageert ( dus op mn pc )
Ja, je hebt hier kinderachtige mensen. Dat moet je ze niet kwalijk nemen, die hebben thuis niets te vertellen.

OT:
Probeer het eens op een andere computer. Ik denk namelijk dat het daar aan ligt! Laat het ons wel weten, want het is interessant om alle foutmeldingen te weten.
  #5  
Oud 24-06-09, 18:20
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Ja, je hebt hier kinderachtige mensen. Dat moet je ze niet kwalijk nemen, die hebben thuis niets te vertellen.
Je hebt het toch niet over mij hè??

Het was een vraag of hij wat meer info kon geven. Met wat hij zei kon ik weinig....
  #6  
Oud 24-06-09, 18:41
Gkidstyle Gkidstyle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 40
Standaard

zal dat dan morgen testen bij een vriend van me want hier op blijft die maar crashen
  #7  
Oud 24-06-09, 18:43
Gkidstyle Gkidstyle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 40
Standaard

heb het probleem al gevonden :

''o wow nvm, i was always attempting to install icy and cydia, but not installing icy it now works, i have no idea why but its working now.

thanks for the help''

Ga nu proberen zonder Icy aan te vinken
  #8  
Oud 24-06-09, 19:12
Gkidstyle Gkidstyle is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 40
Standaard

Blijkbaar werkt Redsnow niet als je Icy ook mee vinkt, want als je alleen cydia doet werkt alles wel goed
  #9  
Oud 10-07-09, 22:36
L03627 L03627 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 6
Question

Ik had hetzelfde probleem, toen ik icy ook had gevinkt kreeg ik gelijk een reactie van me pc dat redsnow niet reageert.. maar nu heb ik het vinkje weggehaald.. maar als het bezig is met jailbreaken dan geeft me pc weer het zelfde reactie dat het programma redsnow niet reageert en moet afsluiten. ik weet niet waar het aan ligt
ik gebruik redsnow 0.8 mischien dat het daardoor komt want toen ik redsnow 0.7.1 gebruikte met het jailbreak toen werkte het wel, maar daar stond geen icy bij het kan daardoor komen.. maar geen idee

Alvast bedankt voor de hulp

Laatst gewijzigd door L03627; 10-07-09 om 22:42.
  #10  
Oud 11-07-09, 09:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik had hetzelfde probleem met redsn0w 7.2. Vervolgens 7.1 geprobeerd en dat liep als een trein. Waarom, geen idee, maar als 7.1 (of 8.0) doet wat ie doen moet, who cares?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 11-07-09, 11:01
L03627 L03627 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Den haag
Berichten: 6
Cool

ik heb weer geprobeerd om me iphone te jailbreaken, ik heb redsnow 0.8 gebruikt en icy niet gevinkt en wat icy van me had gevraagt heb ik gedaan, en opeens lukte het wel mijn iphone was gejailbreaked
maar omdat ik ook icy wilde op mijn iphone vond ik het wel jammer dat ie er niet was en ging surfen op internet.....
dus zag ik een site waar het werd uitgelegt hoe je met een iphone die gejailbreaked is (dus via CYDIA) icy moet installeren, ik heb het geprobeerd en nu heb ik icy & cydia zonder moeite en niks
voor de leden die ook hetzelfde probleem hebben, dat je niet kan jailbreaken als je icy hebt gevinkt, dan moet je icy niet vinken en dan proberen jailbreaken, en als dat ook niet werkt ligt het aan de versie van redsnow, ik raad je dan aan om redsnow 0.7.1 te gebruiken en als je iphone is gejailbreaked.. kan je met behulp van deze site kan je icy erbij installeren:
How to Install Icy Installer on iPhone | Step by Step Visual Guide. | iPhone
het is erg makkelijk om ICY te installeren met behulp van die site. ik raad je aan om toch even te kijken want je krijgt er geen spijt van.

Laatst gewijzigd door L03627; 11-07-09 om 11:13.
  #12  
Oud 11-07-09, 11:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L03627 Bekijk bericht
ik heb weer geprobeerd om me iphone te jailbreaken, ik heb redsnow 0.8 gebruikt en icy niet gevinkt en wat icy van me had gevraagt heb ik gedaan, en opeens lukte het wel mijn iphone was gejailbreaked
maar omdat ik ook icy wilde op mijn iphone vond ik het wel jammer dat ie er niet was en ging surfen op internet.....
dus zag ik een site waar het werd uitgelegt hoe je met een iphone die gejailbreaked is (dus via CYDIA) icy moet installeren, ik heb het geprobeerd en nu heb ik icy & cydia zonder moeite en niks
voor de leden die ook hetzelfde probleem hebben, dat je niet kan jailbreaken als je icy hebt gevinkt, dan moet je icy niet vinken en dan proberen jailbreaken, en als dat ook niet werkt ligt het aan de versie van redsnow, ik raad je dan aan om redsnow 0.7.1 te gebruiken en als je iphone is gejailbreaked.. kan je met behulp van deze site kan je icy erbij installeren:
How to Install Icy Installer on iPhone | Step by Step Visual Guide. | iPhone
het is erg makkelijk om ICY te installeren met behulp van die site. ik raad je aan om toch even te kijken want je krijgt er geen spijt van.
Datje Icy niet moet aanvinken was ook aleen paar keer eerder in posts voor jou gezegd. Verder staat er in de handleidingen ook een waarschuwing bij om icy niet aan te vinken vanwege problemen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Redsnow Keen Jailbreak 2 14-10-10 16:47
iPhone: Probleem met redsnow jochinho Jailbreak 4 21-06-10 22:23
probleem na jailbreak redsnow 3gs 16gb hurricane198 Archief 2 29-10-09 15:52
redsnow pattaya Archief 2 26-08-09 16:40
iPhone: Redsnow probleem. DutchSecret Jailbreak 33 12-07-09 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.