//

iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push

iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier en daar op het forum en op andere fora lees ik verhalen over mensen die hun iPhone officieel geactiveerd krijgen met een AT&T sim. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-09, 19:53
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push

Hier en daar op het forum en op andere fora lees ik verhalen over mensen die hun iPhone officieel geactiveerd krijgen met een AT&T sim.
Hier halverwege de pagina bv:
FW 3.x: Hacktivated Iphone 3g, geen push - Pagina 2 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

Nu ben ik al dagen opzoek naar een manier om dit ook op deze manier aan de praat te krijgen.
Het zijn allemaal afzonderlijke gevallen en ik heb nog nergens één bepaalde methode gevonden die leid tot een activatie.
Maar misschien is er hier iemand die dit wel weet?
Ik heb net zoals Oledb een AT&T simkaartje gekocht op ebay en ben hiermee aan het stoeien gegaan.
De procedure die in zijn post beschreven word werkt bij mij niet. Ik heb via pwnage tool een custom firmware aangemaakt, activatie uitgevinkt. Al de rest aan laten staan. Maar iTunes pakt het hele .ipsw bestand niet aan.
Zo heb ik met pwnagetool al 3 of 4 customfirmares gemaakt iedere keer met andere dingen aan en uit gevinkt (bootloader update, baseband unlock...).

De pushfix van het defteam werkt hier voor geen meter (eerste 5 minuten wel push, dan weer niet, berichten van anderen enz enz) en ik heb ook niet de indruk dat er nog iemand mee bezig is om dit voor mensen met een iPhone 2G op te lossen. Vandaar dat ik maar zelf opzoek ben gegaan naar een oplossing.

Wie heeft hier tips bij? Is ook opzoek en staat al iets verder?
Het zou mooi zijn moest het met een simpel AT&T simkaartje opgelost geraken.

Jonas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 activeren met Prepaid SIM T-Mobile R@ver Odido (T-Mobile) 10 01-07-11 19:53
Nieuwe IPhone 4 met hi micro sim activeren? marcelvunen Archief 3 23-09-10 22:15
Activeren iphone met oude t-mobile sim. djkavaa Odido (T-Mobile) 0 11-08-10 21:35
t-mobile iphone 2x activeren met 1 sim? stefaaaan Odido (T-Mobile) 0 14-07-10 19:26
Iphone activeren met AT&T laudyterbraak iPhone algemeen 4 23-05-10 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.