//

Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken)

Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, eerst even voorstellen, Mijn naam is Pim sinds vandaag lid van de iphoneclub. Ik heb heel veel gehad aan de handleiding hier, Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-09, 16:18
speakerleader speakerleader is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Exclamation Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken)

Hey allemaal, eerst even voorstellen,

Mijn naam is Pim sinds vandaag lid van de iphoneclub.
Ik heb heel veel gehad aan de handleiding hier,

Ik heb een iphone van een vriendin gekocht een 3g 16gb met fw 3.0
Deze is gesimlocked op tmobile

Nou is mijn telefoon gejailbreaked helemaal gelukt bedankt hiervoor.
En nu volg ik de bekende stappen om ultra snow te installeren ( vorige week gedaan gaf hij errors ) dus vandaag helmaal gerestored en weer alles opnieuw. nu gaat heel de installatie goed.

Echter na het rebooten na ultrasnow steek ik mijn sim in de telefoon en gaat hij heel lang zoeken tot hij niks vind en zegt geen service.


hoe kan ik dit probleem oplossen?

groeten Pim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-09, 16:33
michael88 michael88 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard geen bereik na jailbreak

ik heb net me iphone gejail breakt maar heb nu geen bereik meer hoe kan ik dat oplossen
  #3  
Oud 12-10-09, 18:26
impulse impulse is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik weet niet of het helpt. Ik had hetzelfde na het upgraden en jailbreaken van firmware 3.1.2. Bleek dat ik hem had geunlockt met ultrasn0w in 3.1.0. En na het terugzetten van de cysia applicaties met aptbackup installeerde hij ook ultrasn0w weer. Terwijl firmware 3.1.2 helemaal niet geunlocked kan worden. Met als resultaat: geen service. Ik heb ultrasnow eraf gehaald en nu heb ik weer een simlocked iPhone maar in elk geval wel weer een service.
  #4  
Oud 12-10-09, 18:59
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speakerleader Bekijk bericht
Hey allemaal, eerst even voorstellen,

Mijn naam is Pim sinds vandaag lid van de iphoneclub.
Ik heb heel veel gehad aan de handleiding hier,

Ik heb een iphone van een vriendin gekocht een 3g 16gb met fw 3.0
Deze is gesimlocked op tmobile

Nou is mijn telefoon gejailbreaked helemaal gelukt bedankt hiervoor.
En nu volg ik de bekende stappen om ultra snow te installeren ( vorige week gedaan gaf hij errors ) dus vandaag helmaal gerestored en weer alles opnieuw. nu gaat heel de installatie goed.

Echter na het rebooten na ultrasnow steek ik mijn sim in de telefoon en gaat hij heel lang zoeken tot hij niks vind en zegt geen service.


hoe kan ik dit probleem oplossen?

groeten Pim
iets meer info.
wat is nou precies je FW en baseband (te vinden onder instellingen/algemeen/info) en met welke provider wil je bellen
__________________

  #5  
Oud 18-10-09, 22:48
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb Ultrasn0w via Cydia geseleceerd en dan een re-install gedaan. Nadat ik gereboot had kreeg ik weer de balkjes. Helaas nog geen operatorlogo maar ik begreep dat dat een bekend probleem is waar nog geen oplossing voor is.
  #6  
Oud 19-10-09, 14:34
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

na de installatie van Ultrasn0w ook jullie 3G verbinding uitzetten is heel belangrijk. Als dat niet helpt, dan vrees ik dat je op de BB zit die niet kan unlocked worden momenteel.
  #7  
Oud 19-10-09, 15:37
peetduck peetduck is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door impulse Bekijk bericht
Ik weet niet of het helpt. Ik had hetzelfde na het upgraden en jailbreaken van firmware 3.1.2. Bleek dat ik hem had geunlockt met ultrasn0w in 3.1.0. En na het terugzetten van de cysia applicaties met aptbackup installeerde hij ook ultrasn0w weer. Terwijl firmware 3.1.2 helemaal niet geunlocked kan worden. Met als resultaat: geen service. Ik heb ultrasnow eraf gehaald en nu heb ik weer een simlocked iPhone maar in elk geval wel weer een service.
3.1.2 kan wel geunlocked worden alleen hiervoor moet je een custom firmware maken met pwnage tool en deze eraan opzetten! Op het forum staat hier nog meer over!
  #8  
Oud 19-10-09, 18:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetduck Bekijk bericht
3.1.2 kan wel geunlocked worden alleen hiervoor moet je een custom firmware maken met pwnage tool en deze eraan opzetten! Op het forum staat hier nog meer over!
Daar is het nu te laat voor, de baseband is al geüpdate.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 18:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 10:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding vinstylo Archief 1 19-04-09 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.