//

WiFi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic

WiFi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dit probleem ook al meerdere malen ondervonden, ook vaak ge restored en netwerk instellingen gereset. Maar bij mij valt de wifi pas weg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 20-04-10, 01:55
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb dit probleem ook al meerdere malen ondervonden, ook vaak ge restored en netwerk instellingen gereset.
Maar bij mij valt de Wi-Fi pas weg als ik iets download via cydia en de iphone opnieuw moet opstarten.

Nu had ik iets gevonden via de repo Cydia.pushfix.info, deze heeft een programma dat Fix Wi-Fi heet. Nadat jeje iPhone opnieuw hebt opgestart kan je deze tool starten en daarna ziet hij Wi-Fi weer...

Dit heeft bij mij een aantal keer gewerkt, nu moest ik gister na de app iAcces de ipone rebooten, daarna vond hij geen Wi-Fi meer dus probeerde ik de Fix Wi-Fi app die normaal gesproken werkt. Nadat ik de app had uitgevoerd vond hij wel gewoon Wi-Fi en kreeg ik ook gewoon verbinding met mijn router. Maar ik krijg nu steeds de melding ''Cannot Open Page Safari cannot open the page because it is not connected to the internet'' als ik safari open. Ook gebeurt dit als ik Wi-Fi uit zet en het probeer via de 3G verbinding die normaal gesproken gewoon goed werkt.

Ik heb even gezocht op Google naar het programma Fix Wi-Fi, maar krijg weinig tot niks gevonden ook niet ergens waar mensen over dit tooltje praten of waar ik feedback kan geven

Laatst gewijzigd door knowledge_; 20-04-10 om 02:01. Reden: extra info
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 20-04-10, 12:46
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

hallo

ik heb een 3gs waarvan de Wi-Fi grijs is geworden na update 3.1.2
en blacksn0w.
ik kan nu dus geen Wi-Fi aan en uit zetten en bellen lukt ook niet.

iemand enige idee of een oplossing hiervoor?

groet
  #63  
Oud 21-04-10, 17:02
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door master Bekijk bericht
hallo

ik heb een 3gs waarvan de Wi-Fi grijs is geworden na update 3.1.2
en blacksn0w.
ik kan nu dus geen Wi-Fi aan en uit zetten en bellen lukt ook niet.

iemand enige idee of een oplossing hiervoor?

groet
heb je blackrain al geprobeerd?
blackweather
  #64  
Oud 21-04-10, 17:35
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

ja heb ik al geprobeerd, maar levert niets op.
alles draait ok , maar krijg geen blackra1n icoon op mijn iphone te zien :-(


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knowledge_ Bekijk bericht
heb je blackrain al geprobeerd?
blackweather
  #65  
Oud 21-04-10, 18:59
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

heb jeje SHSHs file opgeslagen bij cydia?
Als dat zo is zou ik nog een keer een restore proberen naar versie 3.1.2 via:

http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Er is onlangs een nieuwe blacksn0w uitgekomen genaamd blacksn0w RC2 final deze kan je downloaden via http://repo.insanelyiph0ne.com hiervoor heb je wel modem firmware 05.11.07 nodig.

nadat ik deze zelf heb geïnstalleerd heb ik tot nu toe geen problemen met Wi-Fi ondervonden.

Laatst gewijzigd door knowledge_; 21-04-10 om 19:04.
  #66  
Oud 22-04-10, 23:07
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knowledge_ Bekijk bericht
ik heb dit probleem ook al meerdere malen ondervonden, ook vaak ge restored en netwerk instellingen gereset.
Maar bij mij valt de Wi-Fi pas weg als ik iets download via cydia en de iphone opnieuw moet opstarten.

Nu had ik iets gevonden via de repo Cydia.pushfix.info, deze heeft een programma dat Fix Wi-Fi heet. Nadat jeje iPhone opnieuw hebt opgestart kan je deze tool starten en daarna ziet hij Wi-Fi weer...

Dit heeft bij mij een aantal keer gewerkt, nu moest ik gister na de app iAcces de ipone rebooten, daarna vond hij geen Wi-Fi meer dus probeerde ik de Fix Wi-Fi app die normaal gesproken werkt. Nadat ik de app had uitgevoerd vond hij wel gewoon Wi-Fi en kreeg ik ook gewoon verbinding met mijn router. Maar ik krijg nu steeds de melding ''Cannot Open Page Safari cannot open the page because it is not connected to the internet'' als ik safari open. Ook gebeurt dit als ik Wi-Fi uit zet en het probeer via de 3G verbinding die normaal gesproken gewoon goed werkt.

Ik heb even gezocht op Google naar het programma Fix Wi-Fi, maar krijg weinig tot niks gevonden ook niet ergens waar mensen over dit tooltje praten of waar ik feedback kan geven
Hier hetzelfde probleem. Na gebruik 'fix Wi-Fi' heeft mijn Wi-Fi een aantal keren gewerkt, 3g heeft het altijd gedaan. Na een reboot krijg ik nu bij beide de melding dat er geen netwerk is, niet voor Wi-Fi, niet voor 3g noch edge(gprs). Ben nu eigenlijk nog verder van huis want nu heb ik dus geen enkele vorm van data transfer.

Gezien je laatste post heb je na dit probleem blacksnow RC2 weten te installeren. Hiervoor heb je een internetverbinding nodig nietwaar? Mijn vraag hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
  #67  
Oud 23-04-10, 01:06
knowledge_ knowledge_ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Hier hetzelfde probleem. Na gebruik 'fix Wi-Fi' heeft mijn Wi-Fi een aantal keren gewerkt, 3g heeft het altijd gedaan. Na een reboot krijg ik nu bij beide de melding dat er geen netwerk is, niet voor Wi-Fi, niet voor 3g noch edge(gprs). Ben nu eigenlijk nog verder van huis want nu heb ik dus geen enkele vorm van data transfer.

Gezien je laatste post heb je na dit probleem blacksnow RC2 weten te installeren. Hiervoor heb je een internetverbinding nodig nietwaar? Mijn vraag hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
Nadat ik de melding van safari kreeg dat ik geen internet verbinding had, heb ik de iphone overnieuw opgestart en had ik wel een 3G verbinding daarmee heb ik blacksnow Rc2 gedownload...

Ook heb ik gelezen dat het aan de warmte van je iphone kan liggen dat je de foutmelding krijgt bij safari.
Er is ook een mogelijkheid om de oude versie van blacksn0w zonder internet te instaleren: http://www.solidblogger.com/unlock-i...fi-connection/ misschien dat je hierna wel weer internet hebt?

Laatst gewijzigd door knowledge_; 23-04-10 om 01:12. Reden: extra info
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic WDS001 Unlock 415 22-06-10 16:11
Blacksn0w zonder Wi-Fi Nemisis2003 Unlock 19 12-03-10 13:18
Wi-Fi werkt niet - Verzameltopic aer0101 Wi-Fi 38 12-02-10 12:14
BlackSn0w succes, maar geen Wi-Fi sacul Archief 1 04-11-09 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.