//

'No service' en 'No SIM' meldingen oplossing?

'No service' en 'No SIM' meldingen oplossing? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Die van mij is nu terug naar de leverancier. Deze is overtuigd van het feit de phone weer nieuw leven in te kunnen blazen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 09-06-08, 00:06
WvO WvO is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Die van mij is nu terug naar de leverancier. Deze is overtuigd van het feit de phone weer nieuw leven in te kunnen blazen. Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte. Echter realiseer ik mij zojuist wel dat ik vergeten ben het IMEI nummer op te slaan, dus we zullen nooit weten ofdat ik dezelfde phone terug ga krijgen. Wel kan ik jullie dus melden de voortgang cq. ontwikkelingen, in de hoop dat wellicht daar iemand nog iets aan heeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 13-06-08, 12:32
kastro kastro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

wie kan mij hier mee helpen, ik krijg nog steeds van geen verbiedning no servies enz
  #123  
Oud 27-06-08, 18:37
kastro kastro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

hoe zie thet hier mee, wie helpt me nou want heb steds zelfde probleem want ik kan soms geen smsje sturen en als iemand me belt na 2 minuten valt die weg en kan ik dan niet meer bellen enz wie helpt me
  #124  
Oud 27-06-08, 19:34
geston geston is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Hallo Guys,
Goed nieuws! Het kost wat maar het is op te lossen.
Ik heb mijn iphone vanavond bij Dynamictech in Den Haag gebracht en hij doet het!!!(zoek op marktplaats)
Het probleem was dat mijn telefoon blijkbaar op een zgn 'zwarte lijst' is komen te staan, hierdoor wordt je IMEI code geblokkeerd en kan je op geen enkele provider meer bellen. Hiervoor moet een onderdeel van de iPhone worden vervangen.
Dus er is hoop, succes ermee!!!
  #125  
Oud 27-06-08, 19:36
kastro kastro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geston Bekijk bericht
Hallo Guys,
Goed nieuws! Het kost wat maar het is op te lossen.
Ik heb mijn iphone vanavond bij Dynamictech in Den Haag gebracht en hij doet het!!!(zoek op marktplaats)
Het probleem was dat mijn telefoon blijkbaar op een zgn 'zwarte lijst' is komen te staan, hierdoor wordt je IMEI code geblokkeerd en kan je op geen enkele provider meer bellen. Hiervoor moet een onderdeel van de iPhone worden vervangen.
Dus er is hoop, succes ermee!!!

maar wat moet ik zoeken op marktplaats dan als ik mag vragen ?
  #126  
Oud 27-06-08, 19:41
geston geston is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Dynamictech in Den Haag
  #127  
Oud 27-06-08, 19:46
kastro kastro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geston Bekijk bericht
Dynamictech in Den Haag
hoeveel heeft het gekost als ik mag vragen en hoe lang duurt het?
  #128  
Oud 30-06-08, 17:54
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

IK heb een 1.1.2 OTB 4.6 BL met X-sim en KPN abbo. Werkte perfect met KPN echter ben ik van provider veranderd en met een Sim kaart van Vodafone werkt het voor geen meter. Krijg de melding: "geen simkaart". Heb van alles afgezocht op dit forum, maar vind geen oplossing.
Kan iemand mij helpen??
__________________
Wa een speeltje
  #129  
Oud 30-06-08, 17:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Misschien moet je hem software unlocken?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #130  
Oud 30-06-08, 18:02
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

@a Michael
Bedoel FW 1.1.4. er op (laten) zetten??
  #131  
Oud 30-06-08, 22:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Nee, hij bedoelt softwarematig unlocken met iLiberty+ of Winpwn
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #132  
Oud 02-08-08, 15:06
shayzee shayzee is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

hejj ik heb mijn iphone gejailbreaked unlucked and geactivated met iliberty maar hoeveel keer ik ook heb geprobeert krijg ik altijd "NO SERVICE"...
Wat moet ik nu tog doen ben het zo beu als iets....???
  #133  
Oud 03-08-08, 11:09
WvO WvO is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WvO Bekijk bericht
Die van mij is nu terug naar de leverancier. Deze is overtuigd van het feit de phone weer nieuw leven in te kunnen blazen. Ik ben benieuwd en houd jullie op de hoogte. Echter realiseer ik mij zojuist wel dat ik vergeten ben het IMEI nummer op te slaan, dus we zullen nooit weten ofdat ik dezelfde phone terug ga krijgen. Wel kan ik jullie dus melden de voortgang cq. ontwikkelingen, in de hoop dat wellicht daar iemand nog iets aan heeft.
Nou inmiddels na 3 x terug gestuurd te hebben naar een reparateur denken we het probleem te hebben getackeld en weten nu waarschijnlijk ook wat de problemen waren. Allereerst begonnen de errors met het uitvallen van het netwerk vodafone, continu ''no service / geen netwerk''. Ook gaf de phone zo nu en dan de melding dat deze was beschadigd en hersteld diende te worden.
Inmiddels is in totaal vervangen het communicatiebord, antenne en logic board. Telkens heeft de reperateur een trail van een week ingelast en werkte de phone uitstekend. Maar na telkens een dag in mijn bezit begon de ellende weer. Tot voor gisteren de heldere ingeving kwam.
Mijn phone was dus net terug van de reperateur en heb er een avond, nacht en ochtend mee gedaan zonder problemen. Echter na een half uur in de auto begon de elende wederom. Telkens als ik mijn phone terug kreeg kon ik er een dag of twee zonder problemen mee werken. Dit waren de dagen dat ik de phone in gebruik had zonder dat hoesje voor aan de riem.
Onze enige conclusie is nu dan ook dat de nogal sterke magneetjes in het hoesje de probleemveroorzakers waren. Na het hoesje consequent niet meer te gebruiken heb ik geen trouble meer!!!!!!!!!!!
  #134  
Oud 03-08-08, 18:44
vonni vonni is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I.K Bekijk bericht
Net op "fix" gezocht in de installer op de iPhone.. kwam een fix ( Bricktool/SignalFix) tegen voor "no signal" melding voor 1.1.2 en 1.1.3.
Zelf 1.1.4 maar gewoon geprobeerd.. en: hijdoetutnog sssttt niet te hard juichen..
Zal jullie op de hoogte houden..

IK


winpwn verpest alles...

mijn iphone doet het wel maar de verbinding is zeer laag.. en meestal krijg ik de melding dat er geen verbinding is etc.. dit was normaal gesproken niet zo.. en heb een vodafone.. wat kan ik hieraan doen ?

Laatst gewijzigd door vonni; 03-08-08 om 19:20.
  #135  
Oud 03-08-08, 20:48
WvO WvO is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vonni Bekijk bericht
winpwn verpest alles...

mijn iphone doet het wel maar de verbinding is zeer laag.. en meestal krijg ik de melding dat er geen verbinding is etc.. dit was normaal gesproken niet zo.. en heb een vodafone.. wat kan ik hieraan doen ?
Het kan dus zomaar zo zijn, en dat was in mijn geval, dat je door de verkeerde handelingen in staat bent om het communicationboard op te blazen. Ik had dezelfde symptomen. Hoe kom je daar nou low budget achter. Ikzelf zou toch eens contact opnemen met een reperateur om vervolgens te checken ofdat alles nog wel heel is. De basis zal natuurlijk goed moeten zijn.
  #136  
Oud 03-08-08, 21:12
vonni vonni is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WvO Bekijk bericht
Het kan dus zomaar zo zijn, en dat was in mijn geval, dat je door de verkeerde handelingen in staat bent om het communicationboard op te blazen. Ik had dezelfde symptomen. Hoe kom je daar nou low budget achter. Ikzelf zou toch eens contact opnemen met een reperateur om vervolgens te checken ofdat alles nog wel heel is. De basis zal natuurlijk goed moeten zijn.

Heb je een tip wie ik kan bellen ? om na te kijken..
  #137  
Oud 04-08-08, 01:53
WvO WvO is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vonni Bekijk bericht
Heb je een tip wie ik kan bellen ? om na te kijken..
PDATech Mobiel Solutions
Van Beverningkstraat 112 1E
2582 VK DEN HAAG
+31 (650) 88 35 39
Pdatech Mobile Solutions Reparatie & Onderdelen / Den Haag, Nederlands
info@pdatech.nl

Deze club is helaas wel gesloten tot 17-08.

Succes,
  #138  
Oud 10-02-09, 01:10
Mattieshark Mattieshark is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Antwerp, Belgium
Berichten: 11
Standaard

ik heb een oplossing! voor het No service probleem:

Go to Settings:General:Reset.

Click Reset Network Settings

Druk je code in als je er een hebt ingesteld.

Druk op de rode knop: Reset Network Settings

De iphone zal nu even tijd nemen om te rebooten, daarna zal hij rebooten
en hopelijk komt je service terug!


bij mij heeft het gewerkt!

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijke oplossing Micro-SIM iPad Shelldass iPad algemeen 46 08-08-10 13:13
Oplossing voor "geen service" na Jailbreak. herbie65 Archief 1 23-02-10 23:35
oplossing slecht gsm signaal / geen service TVO iPhone algemeen 0 11-09-09 11:34
iPhone 3G: 3.0 Unlock Raar No Service wel na officiele sim. joopieking Unlock 1 30-06-09 02:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.