//

Plots gelocked in het midden vd dag

Plots gelocked in het midden vd dag discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren in het midden van de dag na een telefoongesprek kon ik plots niet meer bellen, tenzij de hulpdiensten omdat mijn simkaart niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-10, 18:21
iphonetommy iphonetommy is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Plots gelocked in het midden vd dag

Hallo,

Gisteren in het midden van de dag na een telefoongesprek kon ik plots niet meer bellen, tenzij de hulpdiensten omdat mijn simkaart niet meer herkend werd. Aangezien ik twee simkaarten heb, probeerde ik even de andere en ook die werkt niet meer.

Dit is een veelvoorkomend iets na een firmwareupgrade maar bij mij gebeurde dit gewoon in het midden van de dag. Mijn iphone heeft al zo'n 3 maanden niet aan Itunes gehangen.

Hoe kan dit?

Mijn Iphone was oorspronkelijk gejailbreaked etc... Ooit na een firmwareupgrade hoefde ik die niet meer te unlocken. Hij heeft alle upgrades netjes via Itunes uitgevoerd zonder 1 enkel probleem.
(al verwonderde mij dat wel)

Ik gebruik het toestel al bijna twee jaar.
Hoe los ik dit nu op?
Als ik hem nu aan Itunes hang wil hij natuurlijk de laatste nieuwe versie van de firmware eropzetten. Helaas loopt het fout bij de installatieprocedure: Nieuwe versie is gedownload maar de procedure wordt onderbroken omdat er geen reservekopie kan gemaakt worden.

Wie kan helpen?

Gr,
Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 01:21
Tijd in homescreen staat rechts ipv in het midden PeRzY iPhone algemeen 3 29-01-10 22:18
Iphone blijft zwart met apple in het midden irma Unlock [archief] 11 22-11-07 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.