//

Na restoren naar custom firmware 3.1.2, 5.11.07, geen unlock dmv blackra1n(snow)

Na restoren naar custom firmware 3.1.2, 5.11.07, geen unlock dmv blackra1n(snow) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Boktor2 Hoe je ze er op krijgt? Door de de files via ssh over te halen, kun dit kun je b.v. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27-04-10, 22:11
djsmsb djsmsb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boktor2 Bekijk bericht
Hoe je ze er op krijgt? Door de de files via ssh over te halen, kun dit kun je b.v. met winscp onder Windows doen.
Hoi,
ik heb iphonebrowser en diskaid op mijn mac geïnstalleerd.
Kan jij mij aub stap voor stap vertellen wat ik nu moet doen?
alvast bedankt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-05-10, 02:36
typtyp27 typtyp27 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Het werkt met deze handleiding blacksn0w crashes 3.1.2 firmware 05.11.07 baseband 3GS, no shsh on file (Solution)

Geweldig ! Let op werkt alleen als je de stappen goed doorloopt , en je moet 5.11.07 hebben en 3.1.2 . installeer via cydia* mobileterminal en openshh en op je computer WinSCP. Volg dan de stappen van de link en uiteindelijk kan je opnieuw via cydia blacksnow downloaden die dan 100% werkt !
Als iemand hulp nodig heeft stuur me een prive bericht of laat wat achter in deze topic

Groetjes, Tim

*(installeer de gevraagde update van cydia eerst volledig wanneer dit nog niet het geval is)

Laatst gewijzigd door typtyp27; 12-05-10 om 02:40.
  #63  
Oud 19-05-10, 15:50
noalert noalert is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Help. Sinds vanochtend heb ik weer hetzelfde probleem. Mijn 3G hangt weer vast in de loop. Apple-logo (of in mijn geval ananas, FW via PwnageTool), draaiend schijfje, overnieuw. Inmiddels wel bekend hier. Vorige keer kreeg ik het probleem opgelost (zie ook eerder in dit topic.

Deze keer echter niet. Ik krijg mijn iPhone niet in restore mode of DFU gezet. Mijn aan/uit-knop hapert al een tijdje (gebruik de app Quicklock voor lock, via SBsettings uitzetten). Ook de alternatieve mode om in restore te zetten (Home-knop indrukken en dan USB-kabel inpluggen) werkt niet. Voor de duidelijkheid: iTunes ziet mijn iPhone dus niet. Maar ook Pwnage Tool (DFU-hulpmiddel) blijft melden dat ik mijn iPhone moet aansluiten. En Blackra1n (ook handig hulpmiddel om in restore te komen) ziet iPhone ook niet.

Ik ben radeloos. Wat nu?

Edit: Misschien handiger om hiervoor ook apart topic te openen. Zie voor meer uitleg dus https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post454130

Laatst gewijzigd door noalert; 19-05-10 om 16:56.
  #64  
Oud 20-05-10, 07:24
koosnl koosnl is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
heb hem in dfu mode gezet zodat itunes met de melding komt: "iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.. " Dan blackra!n.exe gestart maar die herkent hem niet. Daarvoor moet je iphone geloof ik echt opstarten, en niet in dfu..
zelfde probleem hier wil herstellen naar orgineel software en dan krijg ik
foutcode (6) en hij blijft in dfu mode
  #65  
Oud 21-05-10, 15:39
koosnl koosnl is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dicbro Bekijk bericht
Wellicht opnieuw proberen Blackra1n te activeren?
Hang je iPhone aan iTunes, wacht op de melding "iTunes heeft een iPhone aangetroffen.....", dan blackra1n.exe gebruiken.
ik heb het zelfde gedaan met spirit en die herkende hen ook niet in dfu
  #66  
Oud 23-07-10, 12:56
SJOUWFEUR SJOUWFEUR is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: TIEL
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar SJOUWFEUR
Standaard appel des doods

hallo hallo, een probleempje mijn iphone 3gs 3.1.3 32gb gejailbreakt met spirit en via cydia blackra1n erop gezet. bij reboot blijft hij hangen.
iphonebrowser geinstalleerd maar iphone wordt niet gevonden.
blackweatherfix voor itunes 9.1 toegepast, alleen reageert hij er niet op.
iphone wordt in itunes alleen herkent als hij in DFU staat.
maar ook hierin bij controle met apple steeds weer fout melding 1600 1604 en 3194 fout in netwerk??? wie kan mij wegwijs maken hierin?????
zit waarschijnlijk in ssh Ecid, alleen weet ik niet hoe.
  #67  
Oud 23-07-10, 17:30
typtyp27 typtyp27 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SJOUWFEUR Bekijk bericht
hallo hallo, een probleempje mijn iphone 3gs 3.1.3 32gb gejailbreakt met spirit en via cydia blackra1n erop gezet. bij reboot blijft hij hangen.
iphonebrowser geinstalleerd maar iphone wordt niet gevonden.
blackweatherfix voor itunes 9.1 toegepast, alleen reageert hij er niet op.
iphone wordt in itunes alleen herkent als hij in DFU staat.
maar ook hierin bij controle met apple steeds weer fout melding 1600 1604 en 3194 fout in netwerk??? wie kan mij wegwijs maken hierin?????
zit waarschijnlijk in ssh Ecid, alleen weet ik niet hoe.
Kan je proberen er een custom FW 3.1.2 erop te zetten ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Herstellen naar Custom Firmware 3.1.2 DJappie Jailbreak 1 08-06-10 13:09
kan geen custom firmware restoren dsimons Archief 7 10-01-10 15:55
iPhone: fout bij restoren van 2.2.1 naar custom 3.0 Phille023 Jailbreak 7 10-10-09 00:39
Firmware 3.0 restoren naar 3.1??? thalee86 iPhone algemeen 3 18-09-09 16:29
iPhone: Geen service na custom firmware 2.2 erwinKrol Jailbreak 7 31-05-09 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.