//

legaal unlocked O2 Ierland...en nu?

legaal unlocked O2 Ierland...en nu? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben helemaal happy: afgelopen december een iPhone 3Gs 32GB 3.1.2 gekocht in Ierland voor €609 icm prepaid. helaas de verkeerde bootloader, dus wel tethered, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-10, 10:26
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Exclamation legaal unlocked O2 Ierland...en nu?

ik ben helemaal happy: afgelopen december een iPhone 3Gs 32GB 3.1.2 gekocht in Ierland voor €609 icm prepaid. helaas de verkeerde bootloader, dus wel tethered, maar gewoon kunnen jb en unlock met blackra1n.

lees ik eergisteren dat O2 Ierland unlock voor 150 euro aanbiedt. prima denk ik, heb ik er wel voor over. ik me dus registreren op de site en unlock aangevraagd. krijg netjes een SMS op mijn Ierse nummer van O2 dat "unlock request has been passed to Apple, unlock will take 2 to 14 days". waarschijnlijk hebben ze niet de rechtstreekse toegang tot de unlocktool die T-MO wel heeft.

anyways, ik sluit net mijn iPhone aan en voila: netjes legaal geunlocked.

gisteren heb ik wel nog via Cydia de originele jailed en locked 3.2.1 er op gezet om problemen te voorkomen.

nu dan de volgende vragen:

- als ik nu weer via Cydia de originele jailed en locked 3.2.1 op mijn iPhone zet, is hij dan ook echt weer gelockt of 'weet' de iPhone dat hij unlocked is? met via Cydia bedoel ik dus: de iPhone heeft geen contact met de Apple servers maar met die van Cydia en daarom kan ik nog 3.2.1 er op zetten

- als ik jailbreak nu, kan de iPhone dan z'n unlocked status vergeten?

- een van de hoofdredenen dat ik legaal unlocked wou is vanwege de pushberichten. als ik nu jailbreak, ben ik dan ook weer de pushberichten kwijt? Whatsapp en Nimbuzz zijn wel cool, maar niet als je de pushberichten niet krijgt nl.

- kan Apple de unlock terugdraaien? het is nl zo: op het O2 forum werd gezegd dat je eerst 150 euro moest opwaarderen, en dat ze dan gingen unlocken. toen ik echter boven vermelde SMS ontving stond daar niks in over het geld dus ik heb ff gewacht. wat als O2 z'n geld niet krijgt, kunnen ze de lock er dan weer op zetten?

hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben zo blij met m'n iPhone nu, wil het niet vernachelen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-10, 18:45
ugur58 ugur58 is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 22
Standaard

Een unlock bij o2 kost toch 15 pound. Ik ben hier ook mee bezig namelijk.
  #3  
Oud 10-04-10, 16:27
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

misschien in de UK (ponden), maar in Ierland (euro's) kost het 150 euro.
  #4  
Oud 14-04-10, 12:06
Kurgann's schermafbeelding
Kurgann Kurgann is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

niemand? kan me voorstellen dat mijn vragen ook van toepassing zijn op t-mobile klanten die legaal unlocken...
Reageren

Labels
3gs, legaal, o2 ierland, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel StarlightNo1 Odido (T-Mobile) 7 11-11-10 16:25
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.