//

Vraag over Iphone door Herstellen

Vraag over Iphone door Herstellen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een vraagje. ik heb een Iphone 3G (8GB) 1.3.1 en hij was simlock vrij, nu had ik een tijdje geleden hem prongelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-05-10, 12:20
annnnni annnnni is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Vraag over Iphone door Herstellen

Hey,

ik heb een vraagje.
ik heb een Iphone 3G (8GB) 1.3.1 en hij was simlock vrij, nu had ik een tijdje geleden hem prongelijk geupdate. Maar daarvoor was nog geen Jailbreak. Toen las ik ergens op een site dat je je Iphone dan moest herstellen, dat heb ik gedaan en nu staat er op mn Iphone: Geen simkaart geinstalleerd. plaats een geldige simkaart zonder pincode om je Iphone te activeren.. Dat heb ik dus niet, ik heb geen abbonement.. weet iemand wat ik nu moet doen? of MOET ik nu echt een abbonement gaan kopen?

bvd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag: Barst in glass niet herstellen ? BrokenGlazz iPhone algemeen 6 17-04-11 20:03
iPhone: Jailbreak laten herstellen door iTunes? jangeheim Jailbreak 0 02-07-10 13:13
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 17:29
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! koolenboer iPhone algemeen 6 09-08-08 14:12
[Vraag] Muziek door speakers homie Archief 6 04-02-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.