//

iPhone uit Luxemburg

iPhone uit Luxemburg discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Iphone 3gs 16gb met modelnummer MC132FB/A van marktplaats volgens een lijst moet het er 1 zijn uit Luxemburg op het netwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-10, 21:06
thuglife thuglife is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard iPhone uit Luxemburg

Hoi, Ik heb een Iphone 3gs 16gb met modelnummer MC132FB/A van marktplaats volgens een lijst moet het er 1 zijn uit Luxemburg op het netwerk van Tango of Luxgsm heb beiden providers gecontacteerd met de vraag of het toestel bij hun bekend is maar enigste info die ze me geven is dat een Iphone van hun niet gelockt is en daarom niet van hun kan afkomen op de website van apple staat ook dat toestelen uit Luxemburg niet gelockt zijn.

nou mijne is dus wel gelocked want als ik de iphone wil activeren met mijn vodafone sim dan geeft itunes de melding om de juiste simkaart teplaatsen.

is er nog een andere manier om er achter tekomen wie de provider is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-10, 17:24
hanebatser hanebatser is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thuglife Bekijk bericht
Hoi, Ik heb een Iphone 3gs 16gb met modelnummer MC132FB/A van marktplaats volgens een lijst moet het er 1 zijn uit Luxemburg op het netwerk van Tango of Luxgsm heb beiden providers gecontacteerd met de vraag of het toestel bij hun bekend is maar enigste info die ze me geven is dat een Iphone van hun niet gelockt is en daarom niet van hun kan afkomen op de website van apple staat ook dat toestelen uit Luxemburg niet gelockt zijn.

nou mijne is dus wel gelocked want als ik de iphone wil activeren met mijn vodafone sim dan geeft itunes de melding om de juiste simkaart teplaatsen.

is er nog een andere manier om er achter tekomen wie de provider is?

hoi Probeer eens met deze online garantie check:

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do?newid=y


succes ermee
  #3  
Oud 13-05-10, 17:55
thuglife thuglife is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

bedankt voor je reactie ik heb nog garantie heb is in januari geregistreerd, heb apple gebeld en die kunnen niks doen die verwijzen me door naar t-mobile , t-mobile kan niks doen omdat het toestel niet bij hun bekent is.

denk dus dat er niks opzit dan wachten.
  #4  
Oud 13-05-10, 19:55
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thuglife Bekijk bericht
bedankt voor je reactie ik heb nog garantie heb is in januari geregistreerd, heb apple gebeld en die kunnen niks doen die verwijzen me door naar t-mobile , t-mobile kan niks doen omdat het toestel niet bij hun bekent is.

denk dus dat er niks opzit dan wachten.
Probeer ff te kijken of hij niet Orange FR is.
  #5  
Oud 15-05-10, 11:11
thuglife thuglife is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

modelnummers van de orange fr zijn anders maar het proberen waard. heb orange fr gebeld maar kom er niet uit met ze volgens mij snappen ze me niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiele data uit 3G ook uit? Guuz iPhone algemeen 7 18-10-10 08:50
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
iPhone 3G(S) in luxemburg dell-eter Chat en geruchten 0 06-07-09 16:49
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.