//

Lief zusje :@ niet dus .. HELP

Lief zusje :@ niet dus .. HELP discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb net een nieuwe i phone.. maarja ik heb een heel leuk zusje.. die heeft er mee zitten *****.. en ik kan nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-10, 15:26
Jimin902 Jimin902 is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Lief zusje :@ niet dus .. HELP

hallo, ik heb net een nieuwe i phone.. maarja ik heb een heel leuk zusje.. die heeft er mee zitten *****.. en ik kan nu helemaal niks meer.. hij zegt dat hij geblokkeerd is, en dat ik met itunes moet verbinden. maar dat gaat niet. hij pakt hem niet omdat hij geblokkeerd is. ik heb gelezen dat je hem moet restore. dit heb ik gedaan maar werkt niet.. als ik die knoppen ingedrukt houdt. gebeurt er helemaal niks.. ik kan me iphone niet eens uit zetten. kunnen jullie me alsjeblieft helpen. want ik heb namelijk geen zin om weer een nieuwe te moeten kopen want ze zijn al zo duur. alvast bedankt. en denk alsjeblieft niet dat hij gestolen is want als ik op een topic kijk vraagt iedereen of die gestolen is ja of nee.. maar in dit geval dus niet.. dus pleeeeaaase help.. k wil hem weer gebruiken.. en ik beloof ik zal hem nooit meer aan me zusje geven alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-10, 15:35
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Waarschijnlijk zit er een codeslot op je iPhone. Dan kan je alleen restoren via DFU mode. Kijk even in de wiki hoe dat werkt. Zodra je in DFU mode zit kan je je iPhone herstellen.
  #3  
Oud 20-05-10, 21:31
67camaro 67camaro is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Prov. Zeeland
Berichten: 7
Standaard

Zit er een simlock op?

Anders bestaat de kans dat je zusje hem aangesloten heeft aan itunes en die kan de nieuwste 3.1.3 firmware met 5.12.01 erop gezet hebben. Je schrijft ook dat je een restore gedaan hebt...

In dit geval zou je het beste f0recast kunnen downloaden en dan hier posten welke firmware, bootloader, en bootrom hij heeft.

Als je nu (helaas) een 3.1.3 hebt met 5.09 en 5.12.01 kun je hem wel jailbreaken maar nog niet unlocken.
Als je een 3.1.3 met 5.08 en 5.12.01 zou je hem nog wel kunnen unlocken als je een baseband downgrade doet.
(ik vond in een ander topic dit handig matrixje: iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com )

succes.
mvg David
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clickandbuy account van mij en me zusje geblokkerd Arthur39 iPhone Apps 14 05-03-11 09:44
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren jewwy iPhone algemeen 4 03-07-10 20:46
lief dagboek... borgqueenx Chat en geruchten 2 29-04-08 09:07
Even de Iphone repareren... Niet dus!!! fasteddy Unlock [archief] 14 24-04-08 16:09
Dus niet upgraden?? VerCouter Archief 5 07-04-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.