//

Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock

Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn officiele T-mobile Iphone 3G meegenomen naar Hong Kong om de home button te fixen, daar hebben ze gelijkertijd mijn iphone gejailbreaked ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 17:55
m190677s m190677s is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sweetlake
Berichten: 32
Standaard Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock

Hallo,

Ik had mijn officiele T-mobile Iphone 3G meegenomen naar Hong Kong om de home button te fixen, daar hebben ze gelijkertijd mijn iphone gejailbreaked en geunlocked, met mijn Telfort sim en vond hij al snel daar het "3" netwerk en ik heb er twee weken gewoon mee kunnen bellen, bij thuis komst had ik geen netwerk meer..helemaal niets. Heb toen upgegrade van 3.1.2 naar 3.1.3 en toen nog steeds geen netwerk met mijn Telfort sim, wel met een vodafone prepaid simmetje. Toen per ongeluk naar IOS 4.0, en even contact gehad met Tmobile zij konden mijn iphone kosteloos unlocken, keurig de link gekregen en alle stappen door lopen, weer mijn Telfort sim er in, heel even KPN netwerk en toen niets meer, ook niet meer met de Vodafone sim. Toen de officiele 4.1 upgrade gedaan, wederom niets. Daarna met laatste versie RedSn0w en UltraSn0w gejailbreaked/unlocked..maar nog steeds geen netwerk met mijn Telfort Sim!! Niets, nada, nakko..

Gedurende alle stappen ook geen netwerk met Tmobile of vodafone sim.

Doe ik iets verkeerd of is het toch hardware matig?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 22:36
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m190677s Bekijk bericht
Hallo,

Ik had mijn officiele T-mobile Iphone 3G meegenomen naar Hong Kong om de home button te fixen, daar hebben ze gelijkertijd mijn iphone gejailbreaked en geunlocked, met mijn Telfort sim en vond hij al snel daar het "3" netwerk en ik heb er twee weken gewoon mee kunnen bellen, bij thuis komst had ik geen netwerk meer..helemaal niets. Heb toen upgegrade van 3.1.2 naar 3.1.3 en toen nog steeds geen netwerk met mijn Telfort sim, wel met een vodafone prepaid simmetje. Toen per ongeluk naar IOS 4.0, en even contact gehad met Tmobile zij konden mijn iphone kosteloos unlocken, keurig de link gekregen en alle stappen door lopen, weer mijn Telfort sim er in, heel even KPN netwerk en toen niets meer, ook niet meer met de Vodafone sim. Toen de officiele 4.1 upgrade gedaan, wederom niets. Daarna met laatste versie RedSn0w en UltraSn0w gejailbreaked/unlocked..maar nog steeds geen netwerk met mijn Telfort Sim!! Niets, nada, nakko..

Gedurende alle stappen ook geen netwerk met Tmobile of vodafone sim.

Doe ik iets verkeerd of is het toch hardware matig?
Klinkt alsof die chinezen je iPhone kapot gemaakt hebben :X.

[clown]De Test: terug naar hong kong en testen of hij daar wel weer werkt[/clown]
  #3  
Oud 28-07-10, 22:55
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #4  
Oud 29-07-10, 18:12
forumzoeker forumzoeker is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 66
Standaard

Misschien proberen om nieuwe carrier settings te installeren. Probeer het even via mijn repo (http://cydia.myrepospace.com/forumzoeker/) zet deze in cydia en probeer NLcarrierbundle te installeren. Jailbreak vereist!

Hopen dat dit wel lukt, ik denk namelijk dat de carrier settings verdwenen zijn en dat de backup van I-tunes dit onthoudt.

Laatst gewijzigd door forumzoeker; 29-07-10 om 18:14.
  #5  
Oud 10-08-10, 08:23
m190677s m190677s is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sweetlake
Berichten: 32
Standaard

Hallo Forumzoeker,

Inmiddels ben ik iets verder gekomen nog zonder het instaleren van jouw carrier settings.
Als ik de mobiele data uitzet, dan heb ik gewoon bereik en kan ik wel bellen maar heb ik dus geen 3G netwerk, denk je dat door jouw carriersettings dit wel op te lossen is?

Groetjes,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Perongeluk de officiele iOS4.2 gebruikt en nu unlock kwijt en melding: Geen Simkaart lachendepaul Jailbreak 7 18-02-11 13:08
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
help help, Geen netwerk iphone 8gb Randa Archief 1 01-01-10 21:05
iPhone 3G: Unlock 3G 8Gb 2.1 maar geen netwerk Ottoo Unlock 8 17-05-09 23:45
Iphone 3G 8GB zwart - Unlock ging vroeger, nu niet meer bobbieboy Unlock [archief] 1 13-03-09 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.