//

Iphone 4 + Jailbreak + SBsetting + MY3g + Simlock = Geen 3g meer

Iphone 4 + Jailbreak + SBsetting + MY3g + Simlock = Geen 3g meer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iphone 4 gejailbreaked, my3g erop gezet met szsetting -> werkte perfect.. gisteren de unlock gedaan.. en nu heb ik geen 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-10, 08:24
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Iphone 4 + Jailbreak + SBsetting + MY3g + Simlock = Geen 3g meer

Hoi,

Ik heb mijn iphone 4 gejailbreaked, my3g erop gezet met szsetting -> werkte perfect.. gisteren de unlock gedaan.. en nu heb ik geen 3G meer.. reboot helpt niet.. aan/uitzetten via sbzettings helpt ook niet..
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Kan vanavond een backup terugzetten.. maar de unlock kan ik niet terugdraaien.. maar daar kan het denk ik niet door komen (anders hadden er al meer moord en brand geschreeuwd).

Iemand ook deze volgorde gedaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 08:27
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Hey..
Na de unlock kan ik alleen 3G-en als ik dataroaming aanzet..
Iemand anders die dit ook heeft?
Alex
  #3  
Oud 06-08-10, 00:46
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

Heb je toevallig een (oude) telfort simkaart? Dan is het heel normaal dat je moet data-roamen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G Jailbreak 4.2.1 Geen Netwerk meer Thieske83 Jailbreak 3 16-12-10 12:24
iPhone: iPhone 4 herstelt niet meer ( geen jailbreak ) vinnyfavorito Jailbreak 3 02-09-10 18:35
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.