//

4.0.1 jailbreaken

4.0.1 jailbreaken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, weet iemand hoe je de 3GS versie 4.0.1 kan jailbreaken? Is hier al een jailbreak van? Zo nee, weet iemand wanneer deze dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-10, 00:14
Globox Globox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard 4.0.1 jailbreaken

Hallo allemaal, weet iemand hoe je de 3GS versie 4.0.1 kan jailbreaken?
Is hier al een jailbreak van? Zo nee, weet iemand wanneer deze dan uitkomt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-10, 00:33
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

ik zeg het maar voor een mod of iemand anders het doen.

ten eerste van harte welkom op het leukste iphone forum van nederland en omstreken die ook nl praten.

maar gebruik de zoekfunctie eerst voor je een vraag stelt.

in de tussentijd om je te helpen kijk is in dit draadje
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
  #3  
Oud 09-08-10, 00:38
Globox Globox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Oh oke, maar ik heb wel een vraag hierover. Als ik het toestel ga jailbreaken, gaan dan al mijn gekochte applicaties weg?

Bedankt voor de link, maar ik ben echt nieuw met de iPhone. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe je dit toestel kan jailbreaken? Alvast bedankt. Sorry voor de moeite die ik jullie laat bezorgen..

Laatst gewijzigd door shapezzz; 09-08-10 om 08:29. Reden: opschonen
  #4  
Oud 09-08-10, 01:09
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Je gaat op je iPhone naar de website JailbreakMe en dan gebruik je de slide to jailbreak optie. Dan wordt er verbinding gemaakt met de jailbreak server. En zal er een popup inbeeld komen dat je toestel bezig is met jailbreak. Na verloop van tijd reboot je phone en zie je als het goed is cydia op je springboard staan. Via cydia kun je thema's endergelijke downloaden. Over cydia staan duidelijke handleiding op dit forum.

Voor je naar de website gaat even een backup maken of reservekopie maken van je iPhone.

Na de jailbreak blijven alle Apps en
muziek die er opstonden intact. Je krijgt Alleeb en extra programma dat cydia heet. In jouw geval voor eerste keer opstarten kiezen voor complete upgrade en de optie user grafical only. En wat later op make my life easier. Hoop dat je zo even vooruit kan. Eentje hier gaat zijn nest nu in en steekt zijn kop in zijn veren omdat hij naast een haan woont die smorgens rond 6uur begint lawaai te maken
  #5  
Oud 09-08-10, 01:28
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Je weet niets van iPhone of jailbreaken maar je weet wel wat insta l@@@)((:/-'s is. Als je gratis apps wil en dat je reden is voor de jailbreak stop ik bij deze met je de goede kant op wijzen. Je neemt wel de moeite om iemand anders zijn harde werk teniet te doen door een app illigali te downloaden en zelf geen moeite willen doen om een topic door te nemen over hoeje moet jailbreak
  #6  
Oud 09-08-10, 01:38
Globox Globox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Oh sorry. Ik weet niet dat het programmatje voor gratis apps was. Ik had die programma namelijk een paar gehoord van vrienden.

Ik heb Cydia maar ik heb dat andere programmatje niet, Alleeb ofzo.

Stel dat ik ooit Cydia wil verwijderen kan iemand mij ook uitleggen hoe Cydia te verwijderen is zonder dat mijn aankopen hier ten koste van gaan?

Laatst gewijzigd door shapezzz; 09-08-10 om 08:29. Reden: opschonen
  #7  
Oud 09-08-10, 08:24
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Je herstelt je iPhone in iTunes. Je aankopen zet je via iTunes dan gewoon weer terug net als de rest van je data
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreaken 4.1 KJB Jailbreak 1 30-11-10 11:47
iPhone: jailbreaken deschilder Jailbreak 0 24-06-10 21:17
3.1.3 jailbreaken and----rew Archief 4 22-02-10 11:21
jailbreaken 3.1.3 jaaa Archief 1 12-02-10 15:48
Jailbreaken francebramie Archief 3 21-01-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.