//

Activatie naar Unlock

Activatie naar Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag. Ik heb de Iphone 4 10 dagen geleden besteld. Ik was/ben HI klant. Nu ga ik mijn Iphone krijgen voordat het contract ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 23:00
ddkz ddkz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard Activatie naar Unlock

Even een vraag. Ik heb de Iphone 4 10 dagen geleden besteld. Ik was/ben HI klant. Nu ga ik mijn Iphone krijgen voordat het contract van mijn Hi abonnement is afgelopen. Dus wil ik de laatste 1,5 maand natuurlijk mijn Iphone gebruiken via mn oude abonnement en dus unlocken.

Nou gaat het om de activatie. Het abonnement van T-Mobile gaat in zodra mijn nummer vrijkomt. En dus kan ik niet bellen/internetten met de simkaart die ik mee geleverd krijg. Maar kan ik wel met die simkaart van T-Mobile mijn Iphone activeren?

Want zo niet moet ik natuurlijk even opzoek naar een phonebook sim.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 19:15
ddkz ddkz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

niemand ?
  #3  
Oud 23-08-10, 19:21
El-Kenny El-Kenny is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ddkz Bekijk bericht
Even een vraag. Ik heb de Iphone 4 10 dagen geleden besteld. Ik was/ben HI klant. Nu ga ik mijn Iphone krijgen voordat het contract van mijn Hi abonnement is afgelopen. Dus wil ik de laatste 1,5 maand natuurlijk mijn Iphone gebruiken via mn oude abonnement en dus unlocken.

Nou gaat het om de activatie. Het abonnement van T-Mobile gaat in zodra mijn nummer vrijkomt. En dus kan ik niet bellen/internetten met de simkaart die ik mee geleverd krijg. Maar kan ik wel met die simkaart van T-Mobile mijn Iphone activeren?

Want zo niet moet ik natuurlijk even opzoek naar een phonebook sim.
Ik denk niet dat je hem dan zou kunnen activeren mits een Phonebook Sim..
Voor alle zekerheid zou ik zeggen, bestellen maar..

Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2G activatie + unlock + jailbreak AJLA Unlock 3 11-02-11 16:22
iPhone 1e gen.: Unlock hulp (activatie AT&T omzeilen) vanilla Unlock 1 16-11-10 15:18
Jailbreak en activatie en unlock 3.0 beta 2 ArB Archief 56 16-04-09 18:08
iPhone 1e gen.: Alleen activatie en unlock? Nemisis2003 Unlock 2 16-01-09 12:37
Activatie/Jailbreak/Unlock OTB 1.1.1 geautomatiseerd? christiaan1985 Archief 0 25-10-07 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.