//

iPhone GEEN SERVICE :(

iPhone GEEN SERVICE :( discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een iPhone 3G 8GB 2dehands aangekocht , deze stond op 4.0.1 en was gejailbroken. werkte perfect onder mobistar. nu heb ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 20:41
serge_dna serge_dna is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard iPhone GEEN SERVICE :(

Hallo,


ik had een iPhone 3G 8GB 2dehands aangekocht , deze stond op 4.0.1 en was gejailbroken. werkte perfect onder mobistar.
nu heb ik deze geupdate naar 4.0.2 maar bleek dat er geen unlock bestond voor deze.. kreeg atlijd de melding GEEN SERVICE.
nu gedowngrade naar 4.0.1 maar kreeg dezeflde melding.. GEEN SERVICE..
heb hem nu op 3.1.3 en 3.1.2 geprobeerd maar krijg hetzeflde probleem. hoe komt dit???!!

kan mijn iphone nu niet gebruiken.. als ik kijk bij provider staat er wel degelijk mobistar als provider, maar ik krijg geen netwerk.. de simkaart werk in andere gsm's wel.. kan iemand me helpen?
ik heb mijn iphone al meerderen keren hersteld en verschillende unlock's geprobeerd.. probleem blijft hetzelfde..

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 21:05
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

jalbreaken en dan in cydia naar ultrasnow zoeken en installeren en wedden dat je dan kan bellen na een herstart
  #3  
Oud 29-08-10, 21:37
serge_dna serge_dna is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
jalbreaken en dan in cydia naar ultrasnow zoeken en installeren en wedden dat je dan kan bellen na een herstart

bedankt voor je reactie heb ik alreeds geprobeerd meerderen keren.. hij vind mijn provider maar krijg geen signaal.

hij staat nu op 4.0.1 gejailbroken en unlocked.

mss is mijn antenne kapot? weet iemand waar ik deze vind?
  #4  
Oud 08-10-11, 20:04
AHMETCAR AHMETCAR is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Smile Mobistar of Tmobile simkaart

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge_dna Bekijk bericht
Hallo,


ik had een iPhone 3G 8GB 2dehands aangekocht , deze stond op 4.0.1 en was gejailbroken. werkte perfect onder mobistar.
nu heb ik deze geupdate naar 4.0.2 maar bleek dat er geen unlock bestond voor deze.. kreeg atlijd de melding GEEN SERVICE.
nu gedowngrade naar 4.0.1 maar kreeg dezeflde melding.. GEEN SERVICE..
heb hem nu op 3.1.3 en 3.1.2 geprobeerd maar krijg hetzeflde probleem. hoe komt dit???!!

kan mijn iphone nu niet gebruiken.. als ik kijk bij provider staat er wel degelijk mobistar als provider, maar ik krijg geen netwerk.. de simkaart werk in andere gsm's wel.. kan iemand me helpen?
ik heb mijn iphone al meerderen keren hersteld en verschillende unlock's geprobeerd.. probleem blijft hetzelfde..

Hello Jou telefon heeft nu simlock je kunt hem met mobistar of Tmobile simkaart gebruiken
  #5  
Oud 08-10-11, 23:07
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ja probeer hem eens met een simkaart waarvan de simlock zou moeten zijn ! Dan weet je zeker of het aan je iPhone ligt of aan de simlock!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4, Geen Service:( NickSons iPhone algemeen 10 26-08-12 23:40
iPhone 4, 4.3.3, Geen service rioohhh iPhone algemeen 4 14-05-11 10:26
Geen Service Iphone 3G Timboo iPhone algemeen 8 28-02-10 13:50
Iphone 3G - geen service sebastianh91 iPhone algemeen 6 07-08-09 21:10
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.