//

Na Upgrade 4.0.1, hoe nu unlocken, kom m'n iPhone niet in...

Na Upgrade 4.0.1, hoe nu unlocken, kom m'n iPhone niet in... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn 3GS een upgrade gegeven naar OS4.0.1, dit is me gelukt. Ik heb een T-mobile 3GS en had in OS3.1.2 een Balckra1n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-10, 19:38
Henckje Henckje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Na Upgrade 4.0.1, hoe nu unlocken, kom m'n iPhone niet in...

Ik heb zojuist mijn 3GS een upgrade gegeven naar OS4.0.1, dit is me gelukt. Ik heb een T-mobile 3GS en had in OS3.1.2 een Balckra1n jailbrake om mijn Hi-simkaart te kunnen gebruiken. Na de upgrade naar 4.0.1 kan ik mijn Hi-simkaart dus niet meer gebruiken en nu alleen noodoproepen doen. Hoe kan ik nu een jailbrake uitvoeren als ik de iPhone niet verder inkom? (...was in de veronderstelling dat ik wel verdere toegang tot m'n iPhone zou krijgen en via Wi-Fi een jailbrake zou kunnen uitvoeren...)

Ik lees hier een hoop over unlocken, maar dat gebeurd allemaal in de iPhone zelf naar ik begrijp?

Iemand een briljant idee?

Hartelijke groet, Henckje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 00:59
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je moet opnieuw activeren met een TM sim. Even een prepaid kaartje halen en your good to go!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit ahmet05 iPhone algemeen 6 22-12-10 01:47
Amerikaans model iPhone ?? Hoe kom ik erachter ? zorphion iPhone algemeen 33 29-04-10 00:20
Hoe kom ik aan een iPhone met vodafone ? Robberto Koopinformatie Nederland 12 25-01-10 17:21
iPhone 3G: 3G unlock niet gelukt hoe kom dat ? Hoton Unlock 5 14-09-09 21:44
iPhone 2G , ik kom maar niet verder met unlocken en jailbreaken Data Unlock [archief] 8 01-03-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.