//

IPHONE 3G Jailbroken fw 4.0.2 kan niet unlockw????HELP

IPHONE 3G Jailbroken fw 4.0.2 kan niet unlockw????HELP discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste.... Ik heb een iphone 3g met fw 4.0.2 nu heb ik baseband 05.14.02 en die kan ik niet unlocke met ultrasn0w wat meot ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-10, 03:17
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard IPHONE 3G Jailbroken fw 4.0.2 kan niet unlockw????HELP

Beste....
Ik heb een iphone 3g met fw 4.0.2 nu heb ik baseband 05.14.02 en die kan ik niet unlocke met ultrasn0w wat meot ik doen.
Nu wilde ik het met fuzzyband downgrade maar die zegt dat me bootloader niet ondersteund wordt.
Ik snap er echt niks meer van wat moet ik doen?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-10, 12:03
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard

Nou je bent screwed, dat wordt even een andere telefoon gebruiken. Je kan BB 05.14.02 niet unlocken. En wordt wachten tot november!
__________________
The best solution is prevention
  #3  
Oud 26-10-10, 13:17
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard

Wat k*t zeg dus asl ik het goed begrijp heb ik me iphone per ongeluk geupdated en heeft ie zo bb 05.14.02 gekregen echt zo verrot dat ik deze niet me kan downgrade met fuzzyband....maar waarom als ik downgrade veranderd de BB dan neit? thenks!!
  #4  
Oud 26-10-10, 13:22
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard

Jup dat klopt, er zit niks anders op dan wachten. En wat fuzzyband betreft, ik citeer:
Please keep in mind Fuzzyband 4.1 only works if you have iPhone 3G with old 5.8 (05.08) bootloader.
  #5  
Oud 26-10-10, 13:25
vy_k vy_k is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 79
Standaard

Ahaa nu snap ik het een beetje ik dacht dat de firmware altijd de BB en BL bepaalde ben echt screwed man ik heb er zo fu**ing lang opgezeten je wil niet weten. alleen thenks voor je reply waar kan ik het beste op de hoogte blijven met het unlocke van de newste BB???
  #6  
Oud 26-10-10, 15:14
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard

Uhm toch wel deze site denk ik. Wanneer het op internet komt, is iphoneclub er altijd wel snel bij. Maar waarschijnlijk gaat het pas komen als 4.2 uit komt. Dus we moeten geduld hebben helaas...
  #7  
Oud 27-10-10, 00:50
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Wachten wachten ... dat zeggen ze hier allemaal.
Enige wat je kan doen is die "hackers" via tweeter volgen ... zo weet je de nieuwtjes.
Maar geloof me, die kibbelen nog steeds ipv te helpen
Zelf zit ik vast met bb 05.14.02 , 3-4 weken , ik hou de tel niet meer bij

Damned, I never eat apples

Heb alvast de Samsung Galaxy S besteld , dan ben ik terug bereikbaar en kan ik naar hartelust met Android & Co. spelen.
Trouwens de 3G werd toch al wat traag (alhoewel met iOS4.1 liep ie terug wat beter) , speed is what you need.

Mocht er ooit nog een unlock (ultrasn0w XXX ) uitkomen, dan unlock ik mijn oude iPhone en wordt ie opstaande voet aangeboden op ebay.

WEG met die JUNK.
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )

Laatst gewijzigd door Phil from belgium; 27-10-10 om 00:54.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G mzlf92 Overige providers België 44 13-11-10 19:42
iPhone: Kan jailbroken 3.1.2 niet updaten naar 3.1.3 magicsleeper Jailbreak 3 11-04-10 17:28
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.