//

Probleem met unlock

Probleem met unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4 een tijdje geleden gejailbreakt en geunlockt en alles werkte prima. Paar geleden ging ik naar Frankrijk en omdat ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-10, 22:00
AriM6 AriM6 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Exclamation Probleem met unlock

Ik heb mijn iPhone 4 een tijdje geleden gejailbreakt en geunlockt en alles werkte prima.
Paar geleden ging ik naar Frankrijk en omdat ik mijn telefoon daar toch niet zou kunnen gebruiken heeft mijn broer de iPhone voor een paar dagen geleend om te kijken of hij ook een iPhone gaat kopen.
Echter heeft hij een T-Mobile simkaart en ik een Telfort simkaart.
Voordat hij mijn telefoon leende werkte de unlock prima op mijn iphone die normaal een T-mobile simlock heeft.
Toen ik vandaag de telefoon terug kreeg deed ik mijn eigen Telfort kaartje erin en mijn iPhone geeft geen service aan en iTunes zegt dat de simkaart niet ondersteunt word.
Iemand dit ook meegemaakt of een oplossing ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-10, 23:06
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Ik vermoed dat je broer hem aan itunes heeft gehangen en dat hij de boel heeft geupdate!
  #3  
Oud 13-11-10, 23:32
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Lijkt me ook het geval.. Probeer eens te achterhalen welke softwareversie er op staat en welke baseband je hebt.. Dan weet je het zeker.. In het geval dat hij is geupdate met iTunes wordt het wachten voor je...... maar niet lang meer hopelijk ^^
  #4  
Oud 14-11-10, 01:14
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Oplossing: officiele unlock aanvragen bij diverse op dit forum genoemde websites.
  #5  
Oud 14-11-10, 11:22
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

... Of jailbreaken en wachten tot de update van iOS4.2, kort daarna komt ook de unlock uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G 4.1.2: Probleem met Unlock na iClarified tutorial pdewildt Jailbreak 3 21-02-11 11:34
iPhone: iTunes unlock met redsn0w jailbreak: unlock weg? TimTube Jailbreak 3 19-02-11 21:30
iPhone: Probleem met jailbreak + unlock 3G Iphone1987 Jailbreak 1 30-09-09 17:35
iPhone 3G: Unlock met Furioussim - locate me probleem pcmarket Unlock 3 30-08-08 12:01
Probleem met ringtone na unlock. alger Unlock [archief] 3 23-03-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.