//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mij geldt hetzelfde als voor Jewcookie, worden gewoon aan het lijntje gehouden Het duurt en het duurt maar, als je zelf niet mailt hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 12-05-11, 14:00
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Voor mij geldt hetzelfde als voor Jewcookie, worden gewoon aan het lijntje gehouden Het duurt en het duurt maar, als je zelf niet mailt hoor je ook niks. Ik wacht ook op je antwoord Jewcookie, waarschijnlijk gaat het weer uitgesteld worden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 12-05-11, 16:26
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Vandaag zou ik antwoord krijgen van DeLocker. Heb ze rond 1 uur nog een mail gestuurd of ze al wat meer weten van mijn unlock en dat ik graag wil horen dat mijn toestel vandaag unlocked gaat worden.

Tot nu toe nog geen reactie terug gehad. Als ik morgen geen details krijg mogen ze mijn geld terug storten. Probeer wel een andere IMEI unlocker dan.

Heb op een moment toch een alternatief om me simlock te omzeilen dus kan nog wel wat geduld opbrengen voor me IMEI unlock.
  #203  
Oud 12-05-11, 23:39
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ik denk zo maar dat DeLocker ook weer aan het lijntje wordt gehouden. SFR is zo lastig. Maar natuurlijk niet netjes als ze niets van zich laten horen. Je betaalt er toch genoeg voor.
  #204  
Oud 12-05-11, 23:53
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VChrisNL Bekijk bericht
Ik denk zo maar dat DeLocker ook weer aan het lijntje wordt gehouden. SFR is zo lastig. Maar natuurlijk niet netjes als ze niets van zich laten horen. Je betaalt er toch genoeg voor.
Dat denk ik zelf ook, maar geef gewoon wat informatie. Dit vage gedoe en lange wachten roept gewoon irritatie op.
  #205  
Oud 17-05-11, 22:18
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie Bekijk bericht
Dat denk ik zelf ook, maar geef gewoon wat informatie. Dit vage gedoe en lange wachten roept gewoon irritatie op.
Ik had van delocker 9 mei nog reactie gekregen:

We zitten zelf ook op een antwoord van onze leverancier te wachten. Helaas is onze SFR France leverancier niet de meest snelle leverancier de we hebben.

Zodra we meer weten, brengen wij u hiervan op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Vervolgens heb ik delocker 15 mei nog gemaild maar ik hoor ook niks meer van hun!! *** SFR.. mijn geduld raak echt op.. Heb de toestel sinds vorige jaar november.. Als het zo doorblijft moet ik deze iphone ECHT een heel jaar als een ipod gaan gebruiken GVD..

Ik ga ook mijn geld terugvragen indien ik deze maand nog steeds geen antwoord krijg want volgens mij wordt ik gewoon aan de lijntje gehouden..
  #206  
Oud 17-05-11, 22:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die "leveranciers" zijn niet meer of minder dan corrupte medewerkers van SFR.

De ervaring leert dat corrupte mensen niet de meest betrouwbare "leveranciers" zijn
  #207  
Oud 17-05-11, 22:51
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die "leveranciers" zijn niet meer of minder dan corrupte medewerkers van SFR.

De ervaring leert dat corrupte mensen niet de meest betrouwbare "leveranciers" zijn
Nou, andere mensen zijn er wel goed mee weggekomen! Die hebben tenminste bij dezelfde "leverancier" hun carrier unlock aangevraagd en dat is bij hun wel gelukt... Nou hoop ik echt dat delocker zsm dit probleem oplost..
  #208  
Oud 18-05-11, 17:26
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Modbreak:

Ik wil iedereen (opnieuw) aan onderstaande herinneren. Dus niet meer vragen naar de bekende (illegale) weg!

Gewijzigd beleid Gevey-unlock

__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #209  
Oud 18-05-11, 18:38
Coolstoten Coolstoten is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht

Modbreak:

Ik wil iedereen (opnieuw) aan onderstaande herinneren. Dus niet meer vragen naar de bekende (illegale) weg!

Gewijzigd beleid Gevey-unlock

Owja dat was geconstateerd als een illegale methode he? Achja ik zal d'r niet meer over hebben! Maar ik heb het volgende van delocker ontvangen:

Beste klant,

Volgens onze gegevens heeft u een SFR France iPhone unlock bij ons aangevraagd. Vandaar dat u van ons deze e-mail ontvangt.

Tot onze spijt heeft onze SFR France leverancier moeite met het nakomen van afspraken, en is daardoor erg onbetrouwbaar gebleken. Dit resulteert in dat in een aantal gevallen aan ons wordt doorgegeven dat de unlock gereed is, terwijl dit niet het geval is. Ook is het zo dat de doorlooptijd van een nieuwe aanvraag ofwel een controle op een bestaande aanvraag erg lang duurt.

We zijn eerlijk gezegd een beetje klaar met deze leverancier, en hebben hem nog een aantal dagen de tijd gegeven om alle problemen op te lossen. Indien dit niet lukt, krijgt u uiteraard uw geld terug.

Wij ons kunnen voorstellen dat dit erg vervelend voor u is, omdat u in het geval van een terugbetaling na het lange wachten nog steeds geen unlock heeft. Dit is echter niet het niveau van service dat wij onze klanten willen bieden, en we zijn daarom gestopt met het aanbieden van SFR France unlocks totdat er een betrouwbare partij beschikbaar komt.

Uhmm omfg, ik had dit moeten weten... SFR moet failliet gaan gvd!!!
  #210  
Oud 01-06-11, 11:43
cupidoke cupidoke is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Gent
Berichten: 16
Standaard

Ik vrees dat we nog lang zullen mogen wachten, SFR heeft namelijk een veel strengere procedure in het leven geroepen voor de unlocks. Ook een daguitstapje naar Frankrijk haalt niets meer uit, ze vragen nu een heleboel gegevens voor ze de unlockprocedure opstarten, ondermeer in welke winkel die gekocht is, de naam en voornaam van diegene die het toestel gekocht heeft, enz... Heb dit gelezen op een Franse website...
  #211  
Oud 20-06-11, 20:02
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

DeLocker biedt weer SFR France unlocks hoor ik net. Blijkbaar hebben ze of een andere leverancier of een andere methode gevonden om SFR te unlocken! Voor hoe lang het dit keer goed blijft gaan natuurlijk...
  #212  
Oud 20-06-11, 21:20
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

voor 172 euro ! damn dat is ongeveer de helft wat de iphone waard is ! ....in ieder geval geen added value meer door de unlock...Ik doe het in ieder geval niet. Aangezien apple steeds minder de kant van de providers kiest.......durf ik op te wedden dat een keer apple alles gaat vrijgeven !
__________________
Revenge of the nerd..

Laatst gewijzigd door XIII; 20-06-11 om 21:22. Reden: Opschonen
  #213  
Oud 08-10-11, 10:18
pascal666 pascal666 is offline
• iOS 12.4.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: France
Berichten: 12
Standaard

Een beetje meer uitleg.Ik woon in Frankrijk en heb hier toch een klien beetje ervaring met franse abo.Ik moet je mededelen dat je de naam en zijn adres en geboorte datum moet hebben en zijn speciale wachtwoord zonder dit zal je niet ver komen.Schrijven moet je niet doen want daar reageren ze zeker niet op.Al heb ik al een mail gestuurd naar de Europese ombudsman hier te Strasbourg.Want ik heb mijn iphone 4 stuck gehad iets meer dan 7 maanden en heb wel een nieuwe verkregen.Dus wou ik die vrij laten doen door mijn provider.Helaas ging dit niet daar de imei niet meer klopte.Nu moet ik bewijzen dat dit hersteld is.Al die onder maatschapijen van sfr leven naast elkaar.Is van alles zo.Je koop iets hier je krijg korting.Maar je zie nooit u geld terug.Hoe het komt weet ik nietMaar kan je nu zeggen als je niet heb ga je het waarschijnlijk ook niet lukken.Telefoneren kan je elkel als je een abo heb en je ben snel 10 euro kwijt en je bent nog niet geholpenDus mij mening koop niets van iemand die je niet kent.En ja er zijn progjes maar je moet dan altijd opletten want nu met 4.3.3.5 n sta je daar.En kan je weer wachten.Suc6
  #214  
Oud 08-10-11, 17:23
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

In Gent is er iemand die voor €80 alle iphones uit Frankrijk officieel kan unlocken (via contacten bij SFR, BOUYGUES en ORANGE).
  #215  
Oud 14-10-11, 09:15
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Heeft iemand een idee hoe ik aan een SFR prepaidkaart kom? Als ik update naar IOS 5 wil ik hem activeren. Als ik hacktiveer dan werkt Facetime namelijk niet.
  #216  
Oud 14-10-11, 16:10
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik heb de mijne via eBay besteld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.