//

unlock SFR France

unlock SFR France discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een tokkie retoriek inclusief voorbarige conclusies die je daar trekt! Jou ontgaat duidelijk de essentie van mijn verhaal. Ik ben bereid geld te betalen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-01-11, 16:24
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Wat een tokkie retoriek inclusief voorbarige conclusies die je daar trekt! Jou ontgaat duidelijk de essentie van mijn verhaal. Ik ben bereid geld te betalen voor het unlocken van mijn iphone4. Bij tal van andere providers is dit - tegen betaling - geen probleem. Bij SFR gaat dit niet of zeer moeizaam. Wel eens gehoord van het gelijkheidsbeginsel....?
Voorts; er wordt ook totaal niet gecommuniceerd door een bedrijf als SFR. Als afnemer/consument van een iphone4 wordt je dus totaal in het ongewisse gelaten hoe lang een en ander nog gaat duren inzake de unlock problematiek. Ik neem dit apple - aangezien het hier een Apple product betreft, en zij met SFR in zee zijn gegaan - dan ook (mede) kwalijk. En als je dat ook weer niet begrijpt, dan moet je eens een les marketing gaan volgen. (tip: start eens met de 4 p's)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-01-11, 16:44
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ventura123 Bekijk bericht
Wat een tokkie retoriek inclusief voorbarige conclusies die je daar trekt! Jou ontgaat duidelijk de essentie van mijn verhaal. Ik ben bereid geld te betalen voor het unlocken van mijn iphone4. Bij tal van andere providers is dit - tegen betaling - geen probleem. Bij SFR gaat dit niet of zeer moeizaam. Wel eens gehoord van het gelijkheidsbeginsel....?
Voorts; er wordt ook totaal niet gecommuniceerd door een bedrijf als SFR. Als afnemer/consument van een iphone4 wordt je dus totaal in het ongewisse gelaten hoe lang een en ander nog gaat duren inzake de unlock problematiek. Ik neem dit apple - aangezien het hier een Apple product betreft, en zij met SFR in zee zijn gegaan - dan ook (mede) kwalijk. En als je dat ook weer niet begrijpt, dan moet je eens een les marketing gaan volgen. (tip: start eens met de 4 p's)
Tokkie retoriek? Wie loopt hier nou op een forum te vloeken omdat hij zelf zo simpel is geweest om een telefoon te kopen met simlock voor een paar tientjes minder? Vervolgens iemand onjuist bejegenen getuigd ook niet echt van een groot intellect. Daar hou ik me dan ook ver vandaan.

Gelijkheidsbeginsel heeft trouwens weinig te maken met jouw kwestie. Jij wordt namelijk niet anders behandeld dan iedere andere toerist die in Frankrijk een telefoon koopt met SFR simlock. En als je het over gelijkheid wilt hebben, als je als Fransman in Nederland een iPhone van T-mobile koopt (voordat ze hem gratis simlock vrij maakten) dan kreeg je hem ook niet via de provider simlockvrij.

Het zijn trouwens 5 p's. Tenzij je natuurlijk 15 jaar geleden voor het laatst marketing hebt gestudeerd. Dit los van het feit dat een simlock niets met marketing te maken heeft. Maar goed, gezien jou reactie, sla je nog weleens vaker de plank mis... Ik zeg veel plezier met je Android of Blackberry telefoon. Zorg je wel dat je hem simlockvrij koopt?
  #83  
Oud 24-01-11, 17:38
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Het probleem is - want daar onstaat deze hele discussie door - dat jij mij verwijten gaat maken gebaseerd op foutieve, onjuiste, onzorgvuldige aannames. Dan doe je bij je laatste reactie weer. Ik citeer: 'Wie loopt hier nou op een forum te vloeken omdat hij zelf zo simpel is geweest om een telefoon te kopen met simlock voor een paar tientjes minder?' Wie zegt dat ik de telefoon heb gekocht? Is namelijk niet het geval. Deze heb ik gekregen. Dus ook jou conclusie dat ik - om je even te citeren - een paar tientjes zou willen uitsparen, slaat kant noch wal.

Ook mijn opmerking (lees: interpretatie) van het gelijkheidsbeginsel gaat weer langs je heen. Het gaat er niet om dat de telefoon in beginsel als simlock vrij zou moeten zijn, maar - opletten nu, wat hier komt ie - dat er procedurele rechtvaardigheid zou moeten zijn, wanneer gebruikers met een SFR lock hier naderhand iets aan willen doen. Immers de ene gebruiker wordt wel geholpen en de ander kan tot in lengte van dagen blijven wachten. Klopt niet!

Je laatste opmerkingen en hiermee val je definitief door de mand, ik parafraseer even: 'marketing telt 5 p's en simlock heeft niets met marketing te hebben.' Alleen al met even vlug googlen had je kunnen weten dat het er - in beginsel - 4 of 6 zijn. De overige zijn personeel en promotie. Ik heb misschien wel 15 jaar geleden marketing gehad, maar ik heb tenminste wel op school opgelet!
  #84  
Oud 24-01-11, 18:18
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ventura123 Bekijk bericht
Het probleem is - want daar onstaat deze hele discussie door - dat jij mij verwijten gaat maken gebaseerd op foutieve, onjuiste, onzorgvuldige aannames. Dan doe je bij je laatste reactie weer. Ik citeer: 'Wie loopt hier nou op een forum te vloeken omdat hij zelf zo simpel is geweest om een telefoon te kopen met simlock voor een paar tientjes minder?' Wie zegt dat ik de telefoon heb gekocht? Is namelijk niet het geval. Deze heb ik gekregen. Dus ook jou conclusie dat ik - om je even te citeren - een paar tientjes zou willen uitsparen, slaat kant noch wal.

Ook mijn opmerking (lees: interpretatie) van het gelijkheidsbeginsel gaat weer langs je heen. Het gaat er niet om dat de telefoon in beginsel als simlock vrij zou moeten zijn, maar - opletten nu, wat hier komt ie - dat er procedurele rechtvaardigheid zou moeten zijn, wanneer gebruikers met een SFR lock hier naderhand iets aan willen doen. Immers de ene gebruiker wordt wel geholpen en de ander kan tot in lengte van dagen blijven wachten. Klopt niet!

Je laatste opmerkingen en hiermee val je definitief door de mand, ik parafraseer even: 'marketing telt 5 p's en simlock heeft niets met marketing te hebben.' Alleen al met even vlug googlen had je kunnen weten dat het er - in beginsel - 4 of 6 zijn. De overige zijn personeel en promotie. Ik heb misschien wel 15 jaar geleden marketing gehad, maar ik heb tenminste wel op school opgelet!
Deze discussie is ontstaan omdat jij als een klein kind met je voeten zit te stampen op een openbaar forum omdat je je zin niet krijgt. Vervolgens leg jij onterecht de blaam bij Apple. Terwijl jij, of in jouw voorbeeld van het gekregen product, de persoon die JOU dat ding heeft gegeven zelf de fout heeft gemaakt. Typisch voorbeeld van eigen schuld dikke bult. Je lult er wel lekker makkelijk omheen, maar jij begint hier mensen voor rotte vis uit te maken. Iets wat van dusdanig niveau getuigd dat ik na deze reactie geen woorden meer aan jou vuil ga maken.

Daarnaast maakt SFR op dit moment geen telefoons simlockvrij van mensen die geen SFR abonnement hebben. Dus neen, jij bent niet klein en zij zijn niet groot. De regels gelden voor iedereen en daar wordt geen onderscheid in gemaakt. En daarmee bedoel dus de regels die in de SFR documentatie staan die je krijgt bij de aankoop van het toestel. En dus is het gelijkheidsbeginsel en kul argument.

Schattig dat je het via Google op bent gaan zoeken. Maar als je had gezocht op de 5 p's van marketing, dan had je kunnen voorkomen dat je jezelf nog verder voor schut had gezet. Dit is namelijk zoals het vak op dit moment wordt gegeven. En nee, ik ga nu niet een flauwe opmerking maken over waar je dan wel niet op hebt zitten letten op school.
  #85  
Oud 24-01-11, 18:56
Ventura123 Ventura123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Het ontgaat jou iedere keer weer aan de essentie van mijn verhaal. Je blijft hangen in je eigen stompzinnige retoriek.

Ik sluit deze discussie af met een uitspraak van Albert Einstein: 'twee dingen zijn oneiding, het heelal en de domheid van de mens'.
  #86  
Oud 24-01-11, 19:10
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb een unlock aangevraagd bij www.mobilephoneunlockers.com. De unlock werkte niet, ik kreeg nog steeds de melding dat ik het originele simkaart moest gebruiken. Je kunt mijn ervaringen hier op het forum bekijken.

Vandaag reactie terug gekregen, dat ik geen geld terug krijg. Ondank het feit dat ik een filmpje heb gestuurd dat de iPhone niet geunlocked was. Ze dreigde zelf met juridische stappen als ik dit op forums en sociale netwerken zou plaatsen.

IK RAAD ECHT IEDEREEN AF OM BIJ MOBILEPHONEUNLOCKERS EEN UNLOCK AAN TE VRAGEN.

Het gaat bij veel mensen goed, maar je zult net diegene zijn waar het niet bij lukt.
  #87  
Oud 24-01-11, 19:10
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ach ja, ik heb een simlockvrij iphone. Jij zit je op te winden op een openbaar forum omdat jij of een van je domme vriendjes/familieleden een dure ipod heeft gekocht. Ik ben blij dat je je eigen domheid inziet en dat duidelijk maakt door een qoute die je daarvoor special op internet op hebt gezocht.
  #88  
Oud 24-01-11, 19:17
iPhoony iPhoony is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Jezus Ventura, get over it! Stel je niet zo aan joh zielepiet! Je hebt niet eens voor dat toestel betaald en nog gedraag je je als een baby! Iedereen snapt dat het vervelend is maar get a life man!
  #89  
Oud 24-01-11, 22:53
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Wel een gezellig forum en topic zo hahaha. Zo kan ik nog eens iets aan mijn woordenschat(of is het woordeschat) doen @ FreakyAb. Misschien zie ik het verkeerd, maar er zit een verschil tussen unlock en activatie. Als je je telefoon update via itunes, moet hij opnieuw geactiveerd worden. Hiervoor heb je een originele simkaart van de provider nodig.(waar je phone op gelocked was). Misschien kun je achterhalen welke dit is en via ebay ofzo voor een paar tientjes een simkaartje bestellen?? Het zou kunnen zijn dat je telefoon wel gewoon unlocked is door het bedrijf, maar dat je dat pas na de activatie ziet??
  #90  
Oud 25-01-11, 21:44
pascal666 pascal666 is offline
• iOS 12.4.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: France
Berichten: 12
Standaard Sfr

Hoi
Nu weet ik niet of je de iphone en het contract heb gekregen
En de tel nr zeer intersant
Anders kan je op de site gaan
En je daar inloggen om de gegevens te krijgen
Hoe en wie de persoon was
Want normaal is de simkaart steeds nog actiev na de opzegging
Hoe het werkt voor de unlocking
Geeft te maken met welke abo de persoon geeft gehad
Want na 6 maanden moeten ze hem unlocken
Als je geen abo had met blocke
Ik heb vb wel enkele centjes uitgegeven voor te bellen
En op het laatste moest ik die updaten met itunes
Helaas heb ik nu de laatste update
Geen cydia of jailbraek alhoewel het laatste niet meer nodig zou zijn
Mvg
  #91  
Oud 25-01-11, 21:51
pascal666 pascal666 is offline
• iOS 12.4.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: France
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreakyAb Bekijk bericht
Ik heb een unlock aangevraagd bij www.mobilephoneunlockers.com. De unlock werkte niet, ik kreeg nog steeds de melding dat ik het originele simkaart moest gebruiken. Je kunt mijn ervaringen hier op het forum bekijken.

Vandaag reactie terug gekregen, dat ik geen geld terug krijg. Ondank het feit dat ik een filmpje heb gestuurd dat de iPhone niet geunlocked was. Ze dreigde zelf met juridische stappen als ik dit op forums en sociale netwerken zou plaatsen.

IK RAAD ECHT IEDEREEN AF OM BIJ MOBILEPHONEUNLOCKERS EEN UNLOCK AAN TE VRAGEN.

Het gaat bij veel mensen goed, maar je zult net diegene zijn waar het niet bij lukt.

Eens gezien op youtube
Dat je u Iphone kon unlocken
Met een namaak simkaartje
Heb er ook een besteld
Helaas nog geen tijd gehad om het te testen
nr besteling 2148157
Stylus Pen, Phone Case, Lens Attachment, Mobile Phone Accessories & Tools - DealExtreme
Wie weet help dit
Doei
  #92  
Oud 25-01-11, 21:54
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascal666 Bekijk bericht
Eens gezien op youtube
Dat je u Iphone kon unlocken
Met een namaak simkaartje
Heb er ook een besteld
Helaas nog geen tijd gehad om het te testen
nr besteling 2148157
Stylus Pen, Phone Case, Lens Attachment, Mobile Phone Accessories & Tools - DealExtreme
Wie weet help dit
Doei
Ik ben beniewd, laat weten als het gelukt is.
  #93  
Oud 25-01-11, 21:56
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horstje Bekijk bericht
Wel een gezellig forum en topic zo hahaha. Zo kan ik nog eens iets aan mijn woordenschat(of is het woordeschat) doen @ FreakyAb. Misschien zie ik het verkeerd, maar er zit een verschil tussen unlock en activatie. Als je je telefoon update via itunes, moet hij opnieuw geactiveerd worden. Hiervoor heb je een originele simkaart van de provider nodig.(waar je phone op gelocked was). Misschien kun je achterhalen welke dit is en via ebay ofzo voor een paar tientjes een simkaartje bestellen?? Het zou kunnen zijn dat je telefoon wel gewoon unlocked is door het bedrijf, maar dat je dat pas na de activatie ziet??

Dat heb ik idd ook geprobeerd. Ik een providercheck gedaan bij imeiunlock, en daar blijkt dat ik een SFR unlock heb. Ik heb ook een simkaartje besteld via ebay. Dank voor de reactie iig.
  #94  
Oud 29-01-11, 18:17
pascal666 pascal666 is offline
• iOS 12.4.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: France
Berichten: 12
Standaard

Heb het kaartje ontvangen .
Hij toon niet meer zonder sim.
Dus heb een restore gedaan en heb nu cydia.
Helaas jailbreak werkt nog niet.
Sta er op nog niet geschikt met de huidige software.
Zal verder maar prutsen.
Meschien in het weekend meer tijd.
Ik hou u op de hoogte.
@FreakyAb welke kaartje bedoel je een sim van sfr ???
of een andere
  #95  
Oud 02-02-11, 19:28
arid arid is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook een iPhone gelocked op SFR, en zoek al lang naar een oplossing (het is idd frusterend, zo'n dure ipod ). Ik kwam onlangs op deze site, het is TE MOOI om waar te zijn - 10€ en unlocked in een paar minuten. Ik neem aan dat het fake is, maar wat vinden jullie ervan?

Déblocage iPhone - Déblocage instantané iPhone

Heeft iemand al een andere oplossing? Of wachten jullie ook dat het Dev team een unlock uitbrengt samen met de iPhone 6.

Groeten,
Yann
  #96  
Oud 02-02-11, 21:08
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik word ook zo dood en dood moe van sfr!!! Wat een ballen provider is dit.
Echt super klant onvriendelijk. Via alle manieren geprobeert officieel te unlocken. Brieven, telefoontjes(met Frans sprekende collega) en zelf in het Engels), Emails. Het is gewoon onmogelijk om de telefoon unlocked te krijgen. En ben gewoon bereid ervoor te betalen. SFR verzint elke keer weer een nieuwe smoes, of willen weer iets anders weten om de unlock aan te vragen. En dit terwijl het zo makkelijk is voor hun. Nu heb ik via mobile unlockers een unlock aangevraagd. En zij lopen tegen hetzelfde gehark aan. Ergste is SFR is een onderdeel van Vodafone. Je mag van zo'n groot bedrijf toch een beetje meer service verwachten dacht ik zo!
Maarja we wachten rustig af.
  #97  
Oud 03-02-11, 11:07
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ja daar had ik ook een unlock aangevraagt, maar volgens hun is de service erg traag dus heb ik de order maar gecanceld. Krijg gelukkig wel mijn geld terug en dan maar gewoon wachten op de unlock van het dev team. Zit niks anders op helaas.
  #98  
Oud 03-02-11, 14:29
Horstje Horstje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik heb uitgebreid contact gehad met deze unlock service. En weet bijna 100% zeker, dat het geneuzel is bij SFR. Die gooien om de zoveel tijd de service plat, om daarna de prijzen te verhogen en meer geld te kunnen vangen. Mobile unlockers is hier gewoon afhankelijk van de goedwil van SFR. Na mijn traject richting SFR weet ik wat voor een #^$%$ bedrijf dit is. Dus geloof het gelijk. Vind het trouwens diep triest dat de Apple service aan het land van aankoop gekoppelt is. Alles wat ik op de verschillende forums lees is gewoon diep triest. Dat je bv bijna op de knieeën moet om te vragen waar je iphone vandaan komt. Apple NL zegt, sorry is geen Nederlands toestel en daarmee houdt het verhaal op?? Apple FR zegt, je moet bij SFR zijn. En SFR zegt sorry me no speak Americano! Zucht... Frustratie is eruit. Ik blijf gewoon wachten op de officiële unlock. Wil NOOOOIT meer afhankelijk zijn van SFR.
  #99  
Oud 05-02-11, 18:16
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Hou op over SFR France.. Of niet Horstje

1 Tip...
Heb lang en intensief geprobeerd om via allerlei kanalen, mijn locked 3GS aan de praat te krijgen.
Al was het maar als dure iPod

Maar uiteindelijk.. via e-bay een SFR France prepaid Simmetje besteld voor 10,-..
Yes..! Ik had een dure iPod..
Toen kon ik eindelijk activeren... Jailbreaken... En unlocken... (Na enkele weken wachten op de unlock van Dev-Team)

Koop in ieder geval geen locked toestel meer..
Of ja.. Net de 4 via via gekocht met T-mobile Lock..
Maar sinds 3 weken unlocken zij gratiesch en voer nieksj...!!!!

Love Apple..! Althans iPhone...
Hate the retail business with their SimLock-sceme.
Heeft niets met marketing te maken...

En vroegah had men inderdaad ook Simlock...
Maar niet de hedendaagse gebruikers met hun technologische eisen en kennis..

Zo... Nu ga ik lekker mijn nieuwe 4 jailbreaken en modden...

Edit:
Toevoeging...
Blijkt trouwens dat mijn SFR France simlocked toestel, verbannen is uit Frankrijk
Geen enkele carrier accepteert mijn toestel in Frankrijk... (Orange, SFR, Bouygues...)
Putain de merds..!! ;-)

Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 05-02-11 om 18:18.
  #100  
Oud 20-02-11, 16:17
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Bekijk bericht
Maar uiteindelijk.. via e-bay een SFR France prepaid Simmetje besteld voor 10,-..
Yes..! Ik had een dure iPod..
Toen kon ik eindelijk activeren... Jailbreaken... En unlocken... (Na enkele weken wachten op de unlock van Dev-Team)
Je had geen kaartje hoeven kopen om hem te activeren, dat had je ook met sn0wbreeze kunnen doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 17:34
iPhone 4: iphone 4 SFR!! halil66 Unlock 38 08-04-11 19:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.