//

Officiële iphone 3G van Mobistar

Officiële iphone 3G van Mobistar discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Heb een Officiële iphone 3G van Mobistar gekocht enkele jaren geleden, en nu is mijn vraag. Als ik hem zou jailbreaken zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-10, 08:13
maico21 maico21 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard Officiële iphone 3G van Mobistar

Beste lezers,

Heb een Officiële iphone 3G van Mobistar gekocht enkele jaren geleden, en nu is mijn vraag. Als ik hem zou jailbreaken zou ik dan nog kunnen bellen of word deze ook gelockt? Heb een Abbon. van Mobistar en zit mometeel met de 4.1 en firmware 05.14.02. Alles werkt perfect momenteel maar gaat dit zo blijven mocht ik mijn iphone jailbreaken. Of word deze ook gelockt.
groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-10, 09:17
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Jailbreak en unlock staan helemaal los van elkaar.

Een officiële unlockte iPhone zal NOOIT gelockt worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 16:07
iPhone 3GS: officiële unlock aanvragen bij mobistar o.d.? znimmer Unlock 13 04-05-10 23:42
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement grungie Archief 2 31-10-09 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.