//

Factory unlocken

Factory unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben van plan om mijn iPhone definitief te laten unlocken door rebelmicrosimcutter.com maar ik weet niet zeker hoe betrouwbaar het is. ze zeggen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-10, 09:50
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Arrow Factory unlocken

ik ben van plan om mijn iPhone definitief te laten unlocken door rebelmicrosimcutter.com maar ik weet niet zeker hoe betrouwbaar het is.
ze zeggen dat ze mijn IMEI doorgeven aan apple en dat mijn iPhone dan via iTunes geunlocked wordt.

heeft iemand hier ervaringen mee.

thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 11:19
arnoldg arnoldg is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Almelo
Berichten: 38
Standaard

Ik zou het niet doen.
Zij geven geen refund als het toestel niet geunlocked kan worden.

Hierdoor is het natuurlijk makkelijk zeggen van sorry maar uw toestel kan niet geunlocked worden. Weg centjes.

Er zijn vast wel bedrijven in nederland die het kunnen.

Voor welke opperator moet je een unlock hebben. ik weet uit ervaring dat O2 UK en sfr wat lastiger zijn in het unlocken middels imei
  #3  
Oud 07-12-10, 11:24
Brepoelsd Brepoelsd is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Ik ben onlangs ook op deze site uitgekomen en vroeg me ook af of er ervaringen waren hierrond. Ik zit zelf met een iPhone die gelocked is op het O2 netwerk..
Maken deze mensen ook niet de activationcards?
  #4  
Oud 07-12-10, 18:01
pizzle pizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

ik ben ook op zoek naar een goede imei unlocker.. delocker kan ik nergens meer vinden, ik ben best bereid om wat centjes neer te leggen maar ik wil dan wel dat het goed gebeurd en ik een beetje zekerheid heb.. weet iemand nog een site die werkt en in de lucht is?

dank
  #5  
Oud 07-12-10, 18:09
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Website van DeLocker is Home | DeLocker

Ze bieden alleen tijdelijk geen T-Mobile unlocks aan zo valt te lezen op hun website... Vanaf volgende week weer wel. Dus als je een week kunt wachten zou ik het daar laten doen.

Ik en twee vrienden van mij hebben naar tevredenheid onze telefoon daar laten unlocken. Helaas hebben we hier op het forum al te vaak verhalen gehoord van mensen die bij een onbekende partij bedrogen uitkwamen...
  #6  
Oud 07-12-10, 19:40
pizzle pizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Hi! Bedankt voor je reactie.. Ik las in een ander topic dat je ook middels een prepaid kaart kunt laten unlocken bij tmobile, ik heb direct een tmobile international kaartje gehaald en deze met 60 opgewaardeerd (word verdubbeld) in de winkel.. De opwaardering is inmiddels verwerkt en de verdubbeling daar wacht ik nu op.. Zodra ij hier een bevestigimg van krijg bel ik de helpdesk weer op.. Ik ben benieuwd of het lukt ..
  #7  
Oud 07-12-10, 21:33
pizzle pizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Nou.. Bizar dit weer.. Ik heb eerst met 2 mensen van de help desk gesproken.. Beide bevestigden dat dit mogelijk zou moeten zijn.. Nadat er 127.50 op de kaart stond gebeld met de klantenservice.. Zegtie dat het niet kan!!! Wat nu? 70 euro weggegooid? Grr @€&/?; tmobile

(ps.. Ik heb die iphone met een zakelijk abbo)
  #8  
Oud 07-12-10, 22:12
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

Delocker is misschien betrouwbaar maar ze bieden geen unlock aan voor een iPhone 4 met O2 lock uit UK.
ik zit er aan te denken om mijn iPhone 4 32gb te verkopen en er eentje bij mediamarkt te halen, mits ik er genoeg voor krijg. anders hou ik hem als ipod voor de jailbreak apps.
  #9  
Oud 07-12-10, 22:30
arnoldg arnoldg is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Almelo
Berichten: 38
Standaard

pizzle, voor 80 euro of zo had je hem bij een unlocker kunnen laten unlocken op imei.
T-mobile zelf is hier te duur in.
  #10  
Oud 17-03-12, 22:22
Fireball Fireball is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Norg
Berichten: 202
Standaard

probeer gsmfather!!
Reageren

Labels
factory unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile factory unlock? Zaphod Odido (T-Mobile) 4 31-03-11 14:53
iPhone: Iphone vastgelopen na terugzetten factory settings Adello86 Jailbreak 2 26-06-10 02:22
iPhone 3G: Iphone 3G (uit Italie / Factory unlocked??) sondakika Unlock 6 15-03-09 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.