//

Belgische simlock?

Belgische simlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb iets naars dat ik niet 1,2,3 op kan lossen omdat ik er teweinig verstand van lijk te hebben. Situatie alsvolgt: "echte" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-01-11, 22:06
reviresco reviresco is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Belgische simlock?

Beste forumleden,

Ik heb iets naars dat ik niet 1,2,3 op kan lossen omdat ik er teweinig verstand van lijk te hebben. Situatie alsvolgt: "echte" Belgische 3G, ooit een Mobistar abbo bij geweest, nu van mijn buurvrouw met een Proximus kaart. Ze liet mij haar wekende! aanwinst zien en en ik hing hem aan mijn mac. Ik zag dat hij op 3.1.3 stond en begon zonder na te denken met updaten. De 3G staat nu op 4.2.1 BB 05.15.04 enne, niet meer te activeren met de Proximus kaart. Tot mijn stomme verbazing werken een Nederlandse KPN en Vodafone kaart wel gewoon. Maar zodra ik die Proximus sim er weer in stop, krijg ik het usb kabel iTunes scherm, de simlock tekst en in iTunes de mededeling dat de simcard niet compatibel is. Terwijl de iPhone het er notabene gewoon mee gedaan heeft.

Wie kan mij een beetje op weg helpen. Dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-11, 23:51
Kubbie92 Kubbie92 is offline
• iOS 9.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 158
Standaard

Ten eerste jouw titel klopt niet echt, want je hebt het over Nederlandse kaarten die werken, ten tweede een Simlock in Belgie op de iPhone = nooit tegengekomen en ten derde, probeer eens een andere kaart?

Waar is de iPhone juist gekocht?
  #3  
Oud 14-01-11, 09:29
reviresco reviresco is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik had ook al expres een vraagteken in de titel gezet omdat ik er inderdaad niet helemaal zeker van was. Hij kan fout zijn. DAt geef ik toe. Het gekke is dat de iPhone een serienummer heeft dat wijs op een Belgisch Mobistar exemplaar. DAn zou die dus lockvrij moeten zijn. En dat zou dan weer verklaren waarom een Nederlandse KPN en Vodafone sim er gewoon in kunnen. Maar waarom wordt Proximus niet accepteerd? Ik ben naar een Proximus verkooppunt geweest en heb een nieuwe sim aan laten maken. Ook dat biedt geen soelaas. De iPhone blijft zeggen dat de sim niet 'compatible' is. En nu juist dat snap ik niet goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 13:22
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 10:22
Jailbreak iphone 3gs (belgische/simlock vrij) manualaddict Archief 3 27-10-09 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.