//

iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen?

iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan naar een telefoonwinkel gaan (maar niet zo'n officiële winkel als KPN etc.) in Amsterdam Zit een goede op de Ferdinand bol straat. Zij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-02-11, 12:54
DickvE DickvE is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Je kan naar een telefoonwinkel gaan (maar niet zo'n officiële winkel als KPN etc.) in Amsterdam Zit een goede op de Ferdinand bol straat. Zij hebben test simkaarten van diverse landen. Wanneer je deze aansluit op iTunes wordt deze met de juiste kaart geactiveerd. Als je eenmaal weet wie je provider is kan je via een imei unlock je telefoon activeren. Of als er een oudere firmware dan 4.2 opzit moet je em niet updaten en kan je em via een jailbreak unlocken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-02-11, 01:30
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

SAM kan je het uitvinden of bij sommige bedrijven voor een paar euro laten uitzoeken op imei.

Geloof 8 euro via paypal bij mobilephoneunlockers, had zelf de juiste provider van hun terug binnen een dag.

Laatst gewijzigd door vampire222; 13-02-11 om 01:34.
  #23  
Oud 13-02-11, 01:47
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ik snap niet dat jullie nog steeds bij vage bedrijven als mobilephoneunlockers jullie zaken laten regelen terwijl hier op het forum al 100x aan is gegeven dat de enige betrouwbare partij http://www.delocker.nl is. En er zovaak geklaagd is over mobilephoneunlockers enz.
  #24  
Oud 14-02-11, 18:59
Neeliz Neeliz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Mijn iPhone 4 was paar weken terug ook nog gelocked bij Vodafone UK. delocker.nl heeft voor me uitgezocht welke provider ik had, dit duurde 2 dagen. Daarna de unlock laten doen, en na 5 dagen had ik m werkend! echt mega chill! dus ben zeer tevreden over deze gasten.
  #25  
Oud 15-02-11, 14:22
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Standaard

voila ga naar deze en je hebt een geunlockte iphone
Dit weet ik zeker, 2 colega's al met 100% succes gebruikt.
eBay.be: OFFICIAL APPLE IPHONE VODAFONE UK IMEI UNLOCK SERVICE (object 350436606910 eindtijd 04-mrt-11 12:38:20 CET)

ps wacht niet te lang want uit ondervinding weet ik dat deze snel uitverkocht kunnen zijn...

Laatst gewijzigd door mcenet; 15-02-11 om 14:24.
  #26  
Oud 15-02-11, 14:33
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcenet Bekijk bericht
voila ga naar deze en je hebt een geunlockte iphone
Dit weet ik zeker, 2 colega's al met 100% succes gebruikt.
eBay.be: OFFICIAL APPLE IPHONE VODAFONE UK IMEI UNLOCK SERVICE (object 350436606910 eindtijd 04-mrt-11 12:38:20 CET)

ps wacht niet te lang want uit ondervinding weet ik dat deze snel uitverkocht kunnen zijn...
Lol unlocks bestellen via Ebay zou ik nou nooit doen! Lekker betrouwbaar...

En uitverkocht? Een unlock kan niet uitverkocht zijn... Probeer je mensen snel te laten bieden op je Ebay advertentie misschien?
  #27  
Oud 15-02-11, 15:49
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Lol unlocks bestellen via Ebay zou ik nou nooit doen! Lekker betrouwbaar...

En uitverkocht? Een unlock kan niet uitverkocht zijn... Probeer je mensen snel te laten bieden op je Ebay advertentie misschien?


Mijn iphone 4 was op een namiddag geunlockt mister betweter.
Ik had een o2 UK unlock en dit is ook via ebay gedaan voor een 40 euro.
Deze unlock aanbieder heeft er in totaal 40 verkocht en die waren op een week weg. Kan dus wel uitverkocht zijn niet ?
Ik werk nu reeds een 6-tal jaren met ebay (feedback 267 alias mpcnet) en tot hiertoe nooit wat meegemaakt. Je moet alleen eens leren een feedback te lezen, hieruit weet je quasi zeker of je een betrouwbare verkoper hebt. Heelwat zekerder dan een lukrake verkoper op internet.
En betreffende je beschuldiging dat ik iemand zou aanzetten om te bieden (trouwens is een vaste prijs,geen bod), neen dus, ik heb met ebay uk verkopers geen enkel voordeel,wat dacht je???
Ik antwoord gewoon op iemands vraag.
Ipv iemand direct af te kraken post dan zelf liever eens wat nuttigs waar andere mensen ook wat aan hebben.

Laatst gewijzigd door mcenet; 15-02-11 om 15:53.
  #28  
Oud 15-02-11, 16:02
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcenet Bekijk bericht
Mijn iphone 4 was op een namiddag geunlockt mister betweter.
Ik had een o2 UK unlock en dit is ook via ebay gedaan voor een 40 euro.
Deze unlock aanbieder heeft er in totaal 40 verkocht en die waren op een week weg. Kan dus wel uitverkocht zijn niet ?
Ik werk nu reeds een 6-tal jaren met ebay (feedback 267 alias mpcnet) en tot hiertoe nooit wat meegemaakt. Je moet alleen eens leren een feedback te lezen, hieruit weet je quasi zeker of je een betrouwbare verkoper hebt. Heelwat zekerder dan een lukrake verkoper op internet.
En betreffende je beschuldiging dat ik iemand zou aanzetten om te bieden (trouwens is een vaste prijs,geen bod), neen dus, ik heb met ebay uk verkopers geen enkel voordeel,wat dacht je???
Ik antwoord gewoon op iemands vraag.
Ipv iemand direct af te kraken post dan zelf liever eens wat nuttigs waar andere mensen ook wat aan hebben.
hahaha Oeh iemand schiet in de verdediging. Ik zeg alleen dat ik nooit een unlock op Ebay zou bestellen omdat ik het niet betrouwbaar vind. Wat jij doet moet je lekker zelf weten.

Dat jij nu roept dat je je iPhone daar hebt unlocked, zou ik ook zeggen als ik mijn zaken op Ebay aanbiedt. lol Of jij er voordeel van hebt zou ik niet weten. Boeit mij eigenlijk ook niet. Dat je zo in de verdediging schiet werkt alleen niet echt in je voordeel.

Een unlock is geen product maar een dienst en kan dus niet uitverkocht raken.

Over je opmerking of ik iets nuttigs wil posten zou ik zeggen scroll naar boven. Ik heb namelijk een website gepost (http://www.delocker.nl) waar ik en vele anderen hier op het forum iPhones hebben unlockt. En ik ben mister betweter, en weet het dus beter
  #29  
Oud 15-02-11, 16:09
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Standaard

Delocker, veel te duur en niet te doen vanuit Belgie.
En voor de rest , denk er het uwe maar van mister betweter.
  #30  
Oud 15-02-11, 16:42
mcmorpy mcmorpy is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 6
Standaard

Werkt de t-mobile unlock methode niet voor alle iphones dan?
  #31  
Oud 15-02-11, 17:11
hamertje hamertje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Mijne is ook geunlockt dank zij een tip van Mcenet. Heb hem ook laten unlocken via ebay. THX mcenet
  #32  
Oud 15-02-11, 17:44
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

tuurlijk vooral bij delocker 2.5x zoveel betalen als iemand in de UK het via ebay doet, en dus ook betaling via paypal e.d. mocht het fout gaan. die persoon op heeft 70000+ tevreden klanten, dat is dus niet een beunhaas ofzo maar iemand die ook daadwerkelijk levert.

Je voelt je gewoon genaaid dat je teveel betaald hebt haha.

Laatst gewijzigd door vampire222; 15-02-11 om 23:30.
  #33  
Oud 15-02-11, 23:37
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcenet Bekijk bericht
Delocker, veel te duur en niet te doen vanuit Belgie.
En voor de rest , denk er het uwe maar van mister betweter.
Lol nu weet ik zeker dat je maar wat uit je nek zit te zwammen. Delocker is vele malen goedkoper dan websites als imeiunlock en mobilephoneunlockers. Dat je een of andere dubieuze ebay aanbieder noemt die het goedkoper aanbiedt, zo ken ik nog wel een paar die ik je via marktplaats kan "adviseren". Zijn ook veel goedkoper en heeeel betrouwbaar.

Lol Vampire222 een vriendje van mcenet? Ik heb namelijk helemaal geen UK simlocked iPhone. Ik heb mijn tel vorig jaar bij T-mobile gekocht, maanden voordat de simlock er gratis af kon. Toen idd via DeLocker. Was toen en is nu nog steeds de goedkoopste en de meest betrouwbare.

O ja en betaling via Paypal met "kopersbescherming" zeg je? Nee hoor, kopersbescherming geldt niet voor een dienst... Maar jij kent natuurlijk alleen het bannertje met de tekst koperbescherming en hebt nooit de moeite genomen om te lezen wat de uitzonderingen zijn.
  #34  
Oud 15-02-11, 23:56
vampire222 vampire222 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Lol Vampire222 een vriendje van mcenet? Ik heb namelijk helemaal geen UK simlocked iPhone. Ik heb mijn tel vorig jaar bij T-mobile gekocht, maanden voordat de simlock er gratis af kon. Toen idd via DeLocker. Was toen en is nu nog steeds de goedkoopste en de meest betrouwbare.

O ja en betaling via Paypal met "kopersbescherming" zeg je? Nee hoor, kopersbescherming geldt niet voor een dienst... Maar jij kent natuurlijk alleen het bannertje met de tekst koperbescherming en hebt nooit de moeite genomen om te lezen wat de uitzonderingen zijn.

Nope ik ben totaal niet bekend met mcenet. Je bent alleen zelf achtelijk bezig dat DeLocker volgens jou de enige betrouwbare unlocker ter wereld is. 72000 mensen die tevreden zijn over een bedrijf maar dat DeLocker (waar ook wel negatieve ervaringen mee zijn) is volgens jou heilig... lol

Wat betreft kopersbescherming heb je idd gelijk, en aangezien delocker ook paypal aanbiedt gaat dat niet echt op.

Ik zie alleen TOTAAL niet waarom je jezelf zo super negatief opstelt tegen alles behalve je favoriet.
  #35  
Oud 16-02-11, 00:42
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ik probeer mensen gewoon te beschermen tegen het slechte advies wat hier extreem vaak op het forum wordt gegeven door mensen die claimen er verstand van te hebben. Daar komt bij dat ik zelf 100x een bedrijf vertrouw boven een particulier op ebay. Vandaar ook dat ik zeg dat IK nooit een dienst via Ebay zal afnemen. Ik gaf ook al aan (scrollen maar) dat het mij niet boeit wat jullie doen, dat moeten jullie vooral zelf weten.

Ga alleen geen onwaarheden verkondigen zoals dat delocker duur is (in verhouding tot andere partijen), of niet werkt in belgie of dat je beschermd bent via paypal als je een dienst afneemt. Ik zeg namelijk niet dat je via delocker wel via paypal beschermd bent. Ik reageer alleen op het feit dat jij beweert dat je via paypal beschermt bent als je een dienst afneemt op ebay. Wat dus niet zo is en dus hoor ook jij bij de categorie die mensen verkeerd zit te adviseren hier op het forum...
  #36  
Oud 16-02-11, 09:09
shiftyfreak shiftyfreak is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 43
Standaard

Echt mensen,

Laten we even on topic zijn en deze eindeloze discussie achter wegen laten.
Wat de ene beter vind, vind een ander iets anders beter. Leuk allemaal wat de ene vind maar we horen liever de methodes dat een Vodafone UK lock kan geunlocked worden.

Nu zijn der al een aantal genoemd maar deze discussie slaat nergens op en vind ik bevuiling van het forum..
  #37  
Oud 18-02-11, 16:34
TonO TonO is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harrypotter Bekijk bericht
Ik heb een bonnetje van Marktplaats gepakt, bewerkt met de cijfers, en ga hem opsturen. Ben benieuwd!
Klinkt goed, maar ik begrijp niet helemaal hoe je "een bonnetje van Marktplaats pakt".
Ik heb zelf een 3gs met Vodafone UK lock en zou voor 20 pond mijn Iphone GRAAG laten unlocken.
  #38  
Oud 24-02-11, 09:50
baradona baradona is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

@harrypotter

Ik had het zelfde probleem met het unlocken dit is wat ik heb gedaan

1 ik een uk sim kaart besteld
2 een account aangemaakt bij Vodafone uk
3 een NUC code aangevraagd waarop ik een mailtje terug kreeg met de vraag of ik me aankoop bon en me laatste opwaardering wou sturen
4 heb me uk simkaart met 30 euro opgewaardeerd en zeg gemaild dat ik geen bon meer heb en graag de 20 pond wou betalen
5 na wat heen en weer gemail over me bon ze toch kunnen overtuigen dat ik geen bon meer heb omdat ik hem op vakantie contant had betaald! ( anders wouden ze een afschrift van je bank dat je hem met pin heb bet. )
Uit eindelijk hebben ze hem voor me Gé unlockt binnen 2 dagen

De beste en goedkoopste manier had alles geprobeerd en een paar maanden zelfs gewacht op zo een unlock site zal de naam maar niet noemen want verwacht me geld nog terug !!

Mijn ervaring heb je een gelockede iPhone mail gewoon de provider en zeg dat je er voor wil betalen dan komt het wel goed
  #39  
Oud 02-03-11, 21:46
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Hallo iedereen,

Ik zie hier wat berichten over mobile phone unlockers en wil toch ook even mijn verhaal hierover delen.
Vorige week donderdagavond om 8 uur de unlock aangevraagd via de site en ondertussen een zeer zeer gelukkig man. Kreeg op vrijdagmiddag ( na even navraag te doen ) de orderbevestiging en zojuist kreeg ik de "activated" mail en na een restore naar firmware 4.2.1 was het toestel direct unlocked en activeerde hij in iTunes gewoon voor het eerst op deze telefoon zonder dat ik met redsn0w moest hacktiveren ( heb geen originele sim )
Service vond ik zeer goed en mijn eventuele mails werden zelfs 's avonds na 9 uur nog vrij snel beantwoord. Enige nadeel was dat het me niet lukte om te unlocken met mijn jailbreaks erop ( redsn0w voor hactivatie en greenpois0n voor unthetered ). Maar goed, heb een reservekopi gemaakt dus nu snel jailbreaken en alles ff terugpompen via iTunes.

Me is very happy

btw @ sekterios ik ga niet weer een hele discussie openen hoor, maar check de laatste prijzen maar eens bij zowel de locker als mobile phone unlockers ( ik was nl ruim 20 euro goedkoper bij mobile phone unlockers )

Laatst gewijzigd door Jampie; 02-03-11 om 21:49.
  #40  
Oud 04-03-11, 19:03
530dA 530dA is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

kan het ook voor een duitse iphone 4 met 4.2.1 en 03,10,01 ?? heb hem al 4 weken kan er niks mee ook gekocht ebay de dacht dat het met de nl t,obile via itunes te unlocken was.
Kan ik t mobile duitsland bellen en vragen of zij dat doen?? zeggen dat het toestel naar nl is gegaan en dat het niet bruikbaar is?

graag jullie advies idee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? Tilburg013 Unlock 10 27-02-11 19:31
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 19:04
wie kan er me helpen iphone 3G terminator Archief 1 26-04-10 21:44
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 02-12-08 23:33
iphone gecrast, wie kan helpen? mdh iPhone algemeen 3 21-08-08 08:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.