//

No Service ná Redsn0w 0.9.6rc8 - FW 4.2.1 (baseband 05.15.04)

No Service ná Redsn0w 0.9.6rc8 - FW 4.2.1 (baseband 05.15.04) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik wou zojuist de 3G van een maatje updaten naar 4.2.1. Eerst origineel (géén custom) update gedaan via iTunes naar 4.2.1 toen redsn0w en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-11, 18:33
DrummerSays DrummerSays is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 26
Exclamation No Service ná Redsn0w 0.9.6rc8 - FW 4.2.1 (baseband 05.15.04)

Hallo!

Ik wou zojuist de 3G van een maatje updaten naar 4.2.1.
Eerst origineel (géén custom) update gedaan via iTunes naar 4.2.1 toen redsn0w en via Cydia de repo van Ultrasn0w toegevoegd en geďnstalleerd..
Helaas blijft 'ie aangeven dat 'ie geen bereik heeft (no service).

Heeft iemand een idee wat het probleem nu is?

Het toestel is ondertussen al 2 jaar oud en is met het Amerikaanse AT&T gelocked.

edit: de simkaart die er nu in zit is van T-Mobile, de vorige firmware was (geloof ik) 3.2.1

Laatst gewijzigd door DrummerSays; 30-01-11 om 18:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 18:40
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Omdat je eerst geen custom firmware hebt geďnstalleerd, heb je daarmee ook de baseband geüpdate. De baseband die je er nu op hebt staan is niet te unlocken met ultrasn0w. Het enige wat je kunt doen is wachten op een nieuwe versie van ultrasn0w (wellicht na 10 februari?) of de iPad baseband installeren met redsn0w (lees je eerst in over de voor- en nadelen, vooral GPS blijkt nogal eens niet meer te werken naar de installatie) en die is wel te unlocken met ultrasn0w. Er is een topic te vinden in de wiki over dit onderwerp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr kura Jailbreak 2 04-05-11 10:58
iPhone: Na updaten via iTunes en na JB redsn0w 0.9.6RC8 zit iPhone 4 Vast HELP?? rbn Jailbreak 5 10-01-11 15:17
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt norckon Unlock [archief] 21 13-03-08 21:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.