//

sim card adapter

sim card adapter discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met een vrij oude iPhone, die mijn broer, enkele jaren in gebruik had. Mijn broer is helaas overleden waardoor ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-11, 21:06
WinnieW WinnieW is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard sim card adapter

Hallo, ik heb een probleem met een vrij oude iPhone, die mijn broer, enkele jaren in gebruik had. Mijn broer is helaas overleden waardoor ik niet over alle gegevens beschik maar ik hoop dat iemand mij toch kan helpen. Het zou veel voor mij betekenen!!
Het gaat over een uit de States overgebrachte iPhone van 8GB (de 2G?). Er zat een sim kaart adapter in om mijn Belgische sim kaart te kunnen gebruiken. maar die is zojuist gebroken. Het gaat om een soort adaptertje dat eruit ziet als een chip met data of schrijfbestanden.
Mijn vraag is nu of het nodig is dat ik zo een nieuwe adapter vind of zijn er tegenwoordig andere, betere manieren om die overgebrachte telefoons hier te kunnen gebruiken. Ik las vanalles over Jailbreak en simlock vrij maken...
Ik heb dus geen idee of mijn broer dit ooit gedaan heeft of enkel met die adapter werkte??
Ik zou uiteraard ook graag op internet kunnen en iTunes gebruiken etc.. maar volgens sommigen is dat sowieso niet mogelijk met de iPhones die uit de States komen. Klopt dit of is dit achterhaald?
Hopelijk is dit genoeg info...
Heel erg bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-11, 22:24
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Eerst en vooral innige deelnemen.
Gewoon je iPhone aan de computer hangen en updaten naar 3.1.3. Daarna download je redsn0w (ik dacht 0.9.4) en download je ergens firmware 3.1.2. Je start redsn0w en laadt 3.1.2. Daarna selecteer unlock (en andere als je wilt) en moet je bootloader 3.9 en 4.6 selecteren (kan je ergens downloaden op internet), redsn0w gaat nu vragen om je iPhone uit te zetten en de volgende stappen te ondernemen. Proficiat, je iPhone is geactiveerd.
  #3  
Oud 01-03-11, 01:49
WinnieW WinnieW is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Heel erg bedankt!! alles gelukt!!!!
  #4  
Oud 08-03-11, 15:17
WinnieW WinnieW is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb toch nog een vraagje, ik probeer vandaag voor het eerst mijn iPhone te synchroniseren met iTunes en ik krijg een melding dat hij de iPhone niet herkent omwille van een onbekende fout en hij heeft automatisch een herstel gedaan waardoor ik al mijn berichten en contacten (die ik in telefoon manueel had ingevoerd) allemaal kwijt ben.
Het is toch de bedoeling dat ik zelfs na een jailbreak gewoon kan synchroniseren en de iPhone gewoon kan gebruiken of niet?
Is er iets speciaals dat ik moet doen voor ik probeer te synchroniseren?
Waar kan ik eventueel een kopie vinden van de status van mijn iPhone voordat hij hersteld werd?
bedankt,
Winnie
  #5  
Oud 08-03-11, 15:35
WinnieW WinnieW is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard

Aansluitend bij het vorige.. dien ik de hele procedure opnieuw te doen?
De versie is wel nog steeds 3.1.3 maar toch zie ik dat bepaalde zaken terug zijn zoals voorheen.
Zo is er nu een symbooltje bovenaan rechts (lijkt op een telefoon) naast de batterij symbool dat er ook stond voordat de jailbreak en activatie deed en daarna was het weg, nu dus terug.
Reageren

Labels
iphone 2g, jailbreak, sim card, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Micro-SIM] No SIM card installed.. mklkhanou iPhone algemeen 0 16-12-10 11:58
no sim card installed. Help!! LeonM Unlock [archief] 31 13-05-08 13:32
AT&T Sim Card mmwwaa Archief 1 26-04-08 10:52
Knippen Sim-Card tollo71 Unlock [archief] 10 17-01-08 22:02
Sim-Card unlock impeh Archief 0 09-01-08 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.