//

Iphone 4 ios 4.1 02.10.04

Iphone 4 ios 4.1 02.10.04 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in China en wil graag China Mobile gebruiken. Heb een iphone 4 - ios 4.1 - modem firmware 02.10.04 Zover ik weet moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-11, 14:26
Sulo Sulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard Iphone 4 ios 4.1 02.10.04

Ben in China en wil graag China Mobile gebruiken.

Heb een iphone 4 - ios 4.1 - modem firmware 02.10.04

Zover ik weet moet ik mijn iphone eerst jailbreaken voor ik hem kan unlocken.

Kan iemand me vertellen of het mogelijk is mijn iphone te jailbreaken en te unlocken. En hoe?

Heb gezocht op het forum, maar kwam geen oplossing tegen.

Graag hulp AUB.. Vast bedankt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-11, 14:44
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Waarop is je iphone gelocked? Als het een nederlandse toestel (van tmobile) is dan is hij gewoon simlockvrij hoor , hoef je niets voor te doen. Is hij gelocked op andere provider , dan moet je hem eerst jailbreaken en dan unlocken.
Jailbreaken is mogelijk.
Unlocken NIET op dit moment (misschien volgende week, gezien de geruchten)
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 08-03-11, 15:21
Sulo Sulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Waarop is je iphone gelocked? Als het een nederlandse toestel (van tmobile) is dan is hij gewoon simlockvrij hoor , hoef je niets voor te doen. Is hij gelocked op andere provider , dan moet je hem eerst jailbreaken en dan unlocken.
Jailbreaken is mogelijk.
Unlocken NIET op dit moment (misschien volgende week, gezien de geruchten)
Het is een Nederlandse toestel van T-mobile. Ik ben naar een China Mobile zaak gegaan. Ze hebben mijn kaart geknipt met een daarvoor bestemd apparaat. Zodra ik hem erin deed kreeg ik de melding Fout met simkaart en links boven staat er ongeldige simkaart.
  #4  
Oud 08-03-11, 17:29
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Dan moet je het volgende doen. Pak je simkaart (geen tmobile kaart), doe hem in de iphone. Sluit je iphone op itunes en wacht heel even totdat itunes verbinding maakt met de apple server. Daarna verschijnt vanzelf de melding dat uw iphone is unlocked. Voor dit proces heb je dus wel een computer nodig met internet verbinding. Mocht het niet lukken een simpel telefoontje of mailtje naar Tmobile en wordt geregeld dat hij unlocked wordt.
  #5  
Oud 08-03-11, 18:05
Sulo Sulo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
Tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Dan moet je het volgende doen. Pak je simkaart (geen tmobile kaart), doe hem in de iphone. Sluit je iphone op itunes en wacht heel even totdat itunes verbinding maakt met de apple server. Daarna verschijnt vanzelf de melding dat uw iphone is unlocked. Voor dit proces heb je dus wel een computer nodig met internet verbinding. Mocht het niet lukken een simpel telefoontje of mailtje naar Tmobile en wordt geregeld dat hij unlocked wordt.
HEEEEELLLLL ERG BEDANKT.....!!!!! )

Heb precies gedaan zoals je me vertelt hebt en het WERKT... ))

Maar ik kreeg een zwart scherm met wat Chinese tekst. Moest accepteren of weigeren, maar aan de linkerkant van de scherm zag ik een pijltje naar links. Ik klikte erop en het scherm verdween.. Enige idee wat het is?

Nogmaals bedankt... )
  #6  
Oud 08-03-11, 18:20
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Dat weet ik niet ! je bent in china...blijkbaar heb je hem op chinees ingesteld ! Dat heeft in ieder geval niets met dat proces te maken ! Kijk eens aan .......ik unlock ze aan de lopende band .... ik geef ff mijn rekening nummer...Grapje ! veel plezier ermee..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 19:54
iphone IOS 3.1.3 upgrade to IOS 4.0 error 3194 hi-tech iPhone algemeen 8 20-09-10 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.