//

Geupdated maar kan hem niet unlocken

Geupdated maar kan hem niet unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag een iphone 3GS 16Gb wit van iemand overgekocht. hij had nog een oude software erop staan en heb hem geupdated naar de nieuwste. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-11, 01:05
voetbalsterke__ voetbalsterke__ is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Neerpelt
Berichten: 130
Standaard Geupdated maar kan hem niet unlocken

Heb vandaag een iphone 3GS 16Gb wit van iemand overgekocht.
hij had nog een oude software erop staan en heb hem geupdated naar de nieuwste.

Hoe kan ik hem nu simlockvrij maken als er het itunes logo met usb kabel komt te staan.
Hij had me trouwens gezegd dat het een belgisch toestel is wat dus blijkbaar niet zo is.
Heb net gezien dat je hem eerst moet jailbreaken via jailbreakme.com maar daar kan ik natuurlijk nu niet op gaan..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 01:19
voetbalsterke__ voetbalsterke__ is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Neerpelt
Berichten: 130
Standaard

laat maar.. had net nog een modem firmware die ge wel kon jailbreaken.. en door de update nu via itunes heb ik een andere die nog niet te jailbreaken valt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken nadal Jailbreak 3 22-07-10 11:52
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! dennis2010 Unlock 7 01-06-10 14:32
iTunes herkent iPhone maar je kunt hem niet openen .... ??? haraldlohmann iTunes 1 14-03-10 21:14
help!! ik heb versie 2.0 der op staan maar hij unlockt hem niet mwlens Unlock [archief] 4 19-05-08 22:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.