//

Netwerk valt na een half uur oid weg

Netwerk valt na een half uur oid weg discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4 @ 4.2.1 met 01.59.00. Ik heb ultrasn0w 1.2 erop staan maar deze lijkt wel te crashen ofzo. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-11, 15:58
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard Netwerk valt na een half uur oid weg

Hallo allemaal,
Ik heb een iPhone 4 @ 4.2.1 met 01.59.00.
Ik heb ultrasn0w 1.2 erop staan maar deze lijkt wel te crashen ofzo. Ik heb soms een half uur verbinding en daarna valt het weg met sim kaart fout en daarna staat er ongeldige simkaart, of er staat Geen service. Ik moet dan de iPhone soms wel 10x rebooten en 10x airplane modus aanzetten voordat hij het weer doet! Daarna begint het allemaal weer van voren...
Ook ultrasn0w opnieuw installeren geeft mij weer netwerk maar dat gaat moeilijk als ik geen Wi-Fi heb. En ook dan gaat hij na een bepaalde tijd weer raar doen!
Wie o wie heeft hier een oplossing voor? Of moet ik terug naar 4.2 oid...
Groeten en vast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-11, 21:54
Berendonline Berendonline is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

Ja ik heb de oplossing. Het toestel van mijn vriendin heeft de zelfde kuren iphone 3gs 16 GB met software versie 4.2.1 en BB 04.26.08.

Door de 3G verbinding uit te schakelen heb je weer vol bereik. Ik denk zelf dat het te maken heeft met software versie 4.2.1 in combinatie met een oude BB of ultrasn0w.
  #3  
Oud 13-10-11, 12:11
Diggerjack Diggerjack is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Heb iphone 4 en heb ongeveer het zelfde probleem als ik 3g opstart valt mijn bereik weg als ik 3g afzet heb ik weer volbereik maar kan ik niet bellen en moet ik hem uitschakelen voor weer te kunnen bellen . Wacht nog effe af als ik de ios 5 software heb opgezet en als dit niet help zal ik hem voor garantie terug opsturen .
  #4  
Oud 25-10-11, 12:49
Berendonline Berendonline is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik ben naar de Vodafone winkel gegaan en heb het probleem uitgelegd en verteld dat het op te lossen was met in een nieuwe simkaart. Ze wilden eerst bellen naar een afdeling die over de simkaarten gaat maar na een kwartier in de wacht te hebbe gestaan hebben ze besloten om het gewoon te proberen. Wat denkje problem solved! De telefoon heeft nu 3G aan staan en de verbinding valt niet meer weg. Het signaal schommeld nog wel een beetje maar dat maakt niet uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! 020informatie Odido (T-Mobile) 0 20-02-11 00:14
Bereik iphone valt weg na een paar uur. florisken iPhone algemeen 0 30-06-10 23:08
iPhone 3G: me iphone valt naar een half uur in herstelmode naar simlock vrij maken via t mobile leeuwenkamp28 Unlock 4 11-06-10 23:31
vodafone netwerk valt weg... nekebokker Vodafone 9 02-01-10 12:09
iCal standaard op een half uur? matthijs8 iPhone algemeen 2 18-06-09 01:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.