//

4.2.1 + locked na domme update...

4.2.1 + locked na domme update... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Allemaal, Ik zit met het volgende probleem: Ik heb een tijdje geleden een iPhone4 gekocht. Hij werkte toen ik 'm kocht maar er werd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-11, 23:39
Misterious Misterious is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard 4.2.1 + locked na domme update...

Dag Allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een tijdje geleden een iPhone4 gekocht. Hij werkte toen ik 'm kocht maar er werd bij gezegt dat deze gesimlocked (duitsland) was. Bij aanschaf zat er 3.1.3 op. Nou kwam ik thuis en was is net iets te enthousiast want ik hing 'm meteen aan m'n laptop om muziek erop te zetten maar i-Tunes stond dusdanig ingesteld dat hij automatisch update naar nieuwere versies wat er in resulteerde dat 4.2.1 geinstalleerd werd.
Momenteel staat al die tijd het installatielogo (verbinden aan i-Tunes) in het scherm maar ik kan er nu dus nog minder mee als bij de aanschaf...
Ik heb al wel een microsim van vodafone maar deze wordt niet herkend door het toestel.
Kan iemand me helpen/adviseren wat ik nu moet doen of waar ik terecht kan ?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-11, 16:27
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Standaard

als het Duits toestel is en vodafone wordt niet herkend is hij meest waarschijnlijk gesimlockt door T-Mobile duitsland.
zie deze pagina:SIM-Lock entsperren | Telekom
kost 99,5 euro !voor een officiele unlock.
De andere oplossing, wachten tot hack uitkomt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Iphone 3G locked na update RadiNL Unlock 1 06-01-11 14:54
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 Bealeo Jailbreak 4 06-07-10 21:29
Bekend probleem: Iphone locked na update! benwel Archief 7 09-11-09 20:45
iphone weer locked na officiele update iTunes dendirk Archief 1 28-05-09 21:58
Simkaart locked staat in itunes, na update 2.1, iphonescherm dood,kan niet herstellen Jorano iTunes 2 21-09-08 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.