//

Geen revoke na universele unlock.

Geen revoke na universele unlock. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier even een mededeling voor alle mensen die destijds een universele unlock hadden aangevraagd voor hun iPhone. Die unlock die bijvoorbeeld ook AT&T unlockte en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-05-11, 11:55
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Exclamation Geen revoke na universele unlock.

Hier even een mededeling voor alle mensen die destijds een universele unlock hadden aangevraagd voor hun iPhone. Die unlock die bijvoorbeeld ook AT&T unlockte en geleverd was bij onder andere SuperPaddy.

Op internet werd er veel gesuggereerd dat de unlock ook weer heel makkelijk ingetrokken kon worden en velen waren hier bang voor. Ik kan melden dat ik gisteravond mijn iPhone volledig hersteld heb en ik mijn iPhone weer op de normale manier kon activeren. De unlock is dus niet ingetrokken en ik neem aan dat dat nu ook niet meer gebeurd. Men kan rustig de iPhone herstellen en updaten als ze dat nodig vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? Strifer Unlock 4 25-02-11 21:21
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
iPhone: iPhone 3G blijft rebooten, geen jailbreak, geen unlock mdahiemstra Jailbreak 3 16-06-10 12:23
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 19:59
iPhone 3G: geen internet en geen unlock wesleymeijde Unlock 0 04-03-10 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.