//

Wel op niet updaten ivm unlock ?

Wel op niet updaten ivm unlock ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs met versie 4.0 en firmware 05.13.04 met nieuwe bootrom. Ik ben afhankelijk van een softwarematige unlock omdat het een buitenlands ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-11, 19:16
langedraal langedraal is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard Wel op niet updaten ivm unlock ?

Ik heb een iphone 3gs met versie 4.0 en firmware 05.13.04 met nieuwe bootrom.
Ik ben afhankelijk van een softwarematige unlock omdat het een buitenlands toestel is.
Nu kan ik sommige progamma's niet installeren omdat de iphone nog op 4.0 draait voor de rest draait ie prima.
Nu zit ik te twijfelen om hem tog te updaten maar wil zeker weten of ik daar goed aan doe en niet allerlei problemen ga krijgen die ik hiervoor allemaal gehad hebt.Is er iemand die dit al heeft gedaan of weet of ik het wel of beter nie kan doen ?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-11, 10:40
Melvin18 Melvin18 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 147
Standaard

hallo,

Ik denk dat je voor een lastige keuze staat.
Als je zal updaten zal inderdaad de baseband vervangen worden en kan je dus niet bellen.
De oplossing is om dan de iPad baseband te gebruiken maar dan vervalt je GPS functie volgens mij.

Dus in dit geval zal ik het aanbevelen het niet te doen aangezien er dus haken en ogen eraan zitten. Als je je GPS niet gebruikt zal je het kunnen doen maar onthoud wel dat er (nog) geen weg terug is eenmaal dit gedaan is. Oftewel je kan niet terug naar de vorige basebands.
  #3  
Oud 16-05-11, 11:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Niet standaard updaten, maar met de juiste custom firmware (via PwnageTool of sn0wbreeze); dan hou je de huidige baseband en kun je toch iOS 4.3.3 draaien.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 18-05-11, 13:32
langedraal langedraal is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor jullie reacties !
Het blijft volgens mij een risico denk ik als ik met custom firmware update of niet ?
Want heb geen zin dat ik dadelijk geen gps meer heb en ik wil hem ook gewoon uit kunnen zetten want dat probleem heb ik ook al gehad en veel meer problemen waardoor ik mij iphone dus een paar maanden niet meer kon gebruiken.
Dus XIII volgens jou moet het geen probleem zijn en alles blijft gewoon werken ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag ivm updaten tmagusjr iPhone algemeen 5 25-04-11 14:49
iPhone: Wel of niet updaten? B.Bustraan Jailbreak 2 26-09-10 21:58
iPhone 3GS: Wel of niet updaten 4.0 Carpepuncto Unlock 50 23-06-10 22:16
Wel updaten of niet Frans65 iPhone algemeen 3 10-07-09 11:32
Itunes sync niet ivm unlock sim? menno20 iTunes 8 17-11-08 19:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.