//

unlocken, maar powerbutton kapot

unlocken, maar powerbutton kapot discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vrouw gebruikt nog een originele iphone 2g uit Amerika. Ach, het kan bellen, mailen en sms-en en dat is alles wat ze doet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-11, 21:44
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard unlocken, maar powerbutton kapot

Hallo, mijn vrouw gebruikt nog een originele iphone 2g uit Amerika. Ach, het kan bellen, mailen en sms-en en dat is alles wat ze doet. Het heeft versie 3.0 geïnstalleerd. Binnenkort neemt ze mijn 3gs over, maar onduidelijk is hoe lang dit nog gaat duren, want ik wel het liefst updaten naar 4s of 5. Maar nu zouden we wel whatsapp willen gebruiken en daarvoor is nodig 3.1.3. Bovendien hoop ik met een 'verse' firmware het apparaat wat soepeler te laten lopen (binnen de beperkte hardwaremogelijkheden dan natuurlijk). Alleen, er is een probleem.

De powerknop is al een tijdje kapot. Geen groot probleem, want uit gaat hij met sbsettings en aan door de lader erop te zetten. Maar ik weet geen andere manier om te jailbraiken en unlocken dan met manieren waar de powerknop nodig is. Ben ik slecht geïnformeerd? Zijn er mogelijkheden zonder powerknop?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 02:03
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Ik ken zelf geen manieren. Je moet hem ten alle tijden in DFU mode zetten. Ergens op twitter had iemand getweet dat er een trucje voor was...........maar heb niet zelf bij stil gestaan, dus andere forum leden....kick in please !
Anders word het toch het powerbutton maken !
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 08-06-11, 08:13
tinus terror tinus terror is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik neem aan dat als je via itunes update met de knop shift en herstellen drukken dan kan je toch je eigen ipsw bestand erin zetten en updaten/herstellen.
Hiervoor heb je geen powerknop nodig
  #4  
Oud 08-06-11, 11:47
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Weet je dat heel zeker? Ik wil je woorden niet betwijfelen, maar het is alleen dat ik in elke beschrijving die ik lees van manieren dit te doen, ook de powerknop beschreven zie.

Zijn er anderen die dat kunnen bevestigen? Want ik zit er natuurlijk niet op te wachten de iphone onklaar te maken en naar een reparateur te gaan ermee. Powerknop repareren is geen optie voor ons; ik investeer geen euro meer in dat apparaat. Dan liever zo doorgaan tot ik mijn nieuwe heb (in september verloopt mijn contract).
  #5  
Oud 08-06-11, 12:24
tinus terror tinus terror is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

He ff voor de duidelijkheid, je wilt de 2g updaten??
En daarvan is ook de powerbutton kapot??
Of gaat het om de 3gs?

Het is namelijk wel mogelijk, Zal het ff voor je opzoeken
  #6  
Oud 08-06-11, 13:04
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

2g! De 3gs is gewoon goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid RivaDemey iPhone algemeen 15 15-01-11 00:54
iPhone 3GS: unlocken maar hoe? djbosanac Unlock 2 02-12-10 00:15
powerbutton Agent` iPhone algemeen 1 31-07-10 11:40
powerbutton defect tbeumer@ iPhone algemeen 4 25-09-09 21:14
Iphone kapot maar wat nu? frangipaneman iPhone algemeen 3 06-04-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.