//

IPhone 3GS 4.3.3 unlocken

IPhone 3GS 4.3.3 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga even mijn situatie verduidelijken: Ik heb een IPhone 3GS gekocht een jaar geleden gekocht, niet in een officiële winkel. Bij wie ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-11, 16:45
Teeuwe Teeuwe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard IPhone 3GS 4.3.3 unlocken

Ik ga even mijn situatie verduidelijken:
Ik heb een IPhone 3GS gekocht een jaar geleden gekocht, niet in een officiële winkel. Bij wie ik het kocht hebben mij toen uitgelegd dat ik blackra1n moest gebruiken om hem op te starten en nooit up te daten. Dit heb ik lange tijd gedaan tot ik uiteindelijk maar eens besloot om eigenlijk het jailbreaken zelf op te volgen. Dit op het moment dat 4.3.3 is uitgekomen. Ik heb toen geupdate, en toen bleek dat ik hem gewoon kon gebruiken met mijn Proximus simkaart.

Nu heb ik een mobile vikings kaart aangeschaft, wat blijkt? Deze werkt niet. Ik heb bij de settings gekeken, en mijn serienummer is : MC131FB, na wat uitzoekwerk blijkt dit van Luxemburg te zijn?

Ik heb hem gejailbreakt hierna met redsn0w (de huidige versie rc18). Maar nog steeds werkt Mobile Vikings niet. Dus nu moet ik hem dus nog unlocken met ultrasn0w, garantie heb ik er toch niet op aangezien hij niet uit een officiële winkel komt, en na wat opzoekwerk blijkt te late unlocken door Luxemburgse operatoren onbegonnen werk. Nu is mijn vraag:

  • Als ik dit doe, en er komt vb iOS 4.3.4 uit, of later iOS 5, ga ik deze update dan nog kunnen uitvoeren als ik op iPad baseband zit?(door ultrasn0w).
  • Zijn er nog andere nadelen buiten het feit dat je garantie vervalt (maar heb deze toch niet)?

Indien er misschien nog andere oplossingen zijn dan ultrasn0w, mag je dit ook altijd zeggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 14:37
Teeuwe Teeuwe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb trouwens baseband 05.16.02, dewelke ik in dit forum bovenaan nergens zie staan voor unlocken?
  #3  
Oud 18-06-11, 14:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teeuwe Bekijk bericht
Ik heb trouwens baseband 05.16.02, dewelke ik in dit forum bovenaan nergens zie staan voor unlocken?
Alleen de iPad truc (met alle nadelen) werkt met deze baseband...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 18-06-11, 14:59
Teeuwe Teeuwe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Alleen de iPad truc (met alle nadelen) werkt met deze baseband...
En betekend dit dat als iOS 4.3.4 of iOS 5 uitkomt ik niet meer kan update hier naar? Want wat bedoel je met nadelen: Geen gps, sneller batterij leeg en void warranty?
  #5  
Oud 18-06-11, 15:02
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De nadelen kloppen.

Waarschijnlijk kun je via een moeilijke omweg wel nieuwere firmware installeren.

Het blijft natuurlijk een risico dat Apple in zo'n firmware deze baseband "verbiedt"...
  #6  
Oud 18-06-11, 15:06
Teeuwe Teeuwe is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
De nadelen kloppen.

Waarschijnlijk kun je via een moeilijke omweg wel nieuwere firmware installeren.

Het blijft natuurlijk een risico dat Apple in zo'n firmware deze baseband "verbiedt"...
Oké, dan maar gewoon Proximus blijven in plaats van Mobile Vikings, al die nadele is het mij niet waard. Want het is mss nog niet eens zeker dat Mobile Vikings zou werken ook al unlock ik hem?

Op het moment staat er bij Aanbieder: Carrier 10.0 als ik die van MV erin steek, en geen service. Bij aanbieders als ik daar op duw dan kan ik alleen automatisch en niet manueel, en vind hij niets
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken -tim- Unlock 13 13-11-10 15:24
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken Lamis Unlock 1 06-10-10 20:33
iPhone 3GS: Iphone 3gs 4.0.1 unlocken gewrben58 Unlock 5 01-08-10 14:28
iPhone 3GS 3.1 Unlocken ipodtouch Archief 1 22-10-09 17:56
Iphone 3gs te unlocken? Xear Archief 5 10-06-09 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.