//

hulp bij nog niet geactiveerde telefoon

hulp bij nog niet geactiveerde telefoon discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, zal het proberen duidelijk uit te leggen. Eerst iphone 3gs met t mobile abbo gehad. na een tijd abbo weg, wel verzekerd bij proassist. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-11, 19:48
Jessica1978 Jessica1978 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard hulp bij nog niet geactiveerde telefoon

hallo, zal het proberen duidelijk uit te leggen.
Eerst iphone 3gs met t mobile abbo gehad. na een tijd abbo weg, wel verzekerd bij proassist. abbo van simpel afgesloten, ging prima allemaal.

Probleem, 3gs kapot, door proassist opgehaald, niet meer te maken, nieuwe 3gs terug ontvangen-----> Probleem

Aansluiten op i tunes , melding dat sim kaart niet wordt ondersteund.(van simpel dus)oude simkaart van t mobile had ik nog, maar dit nummer werkt niet dus ja, t mobile sim kaart prepaid ook niet, t mobile sim kaart met abbo van vriend ook niet... recovery krijg ik niet voor elkaar op een of andere manier, pincode is er af dus dat is het ook niet

wat is er met deze iphone en wat kan ik er aan doen? hij is dus nieuw en niet geactiveerd.

alvast bedankt. mocht je met jailbreaks oid komen, hou t dan een beetje simpel en begrijpelijk voor me

jessica
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 20:38
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

beste jessica. Het is vreemd, dat je niet met een tmobile kaartje niet kan activeren! Je kan je toevlucht nemen naar Hactivation , kun je nog je iphone in...maar dan blijf je dat deze alsnog gelockt is....--> weer een probleem.

Je kan je serienummer via pm naar mij zenden......dan kan ik kijken waarom deze niet geactiveerd kan worden met een tmobile kaartje !
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 18-06-11, 20:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Hij moet gewoon te activeren zijn met een (werkende) T-Mobile simkaart. Als dat niet lukt dan vrees ik dat er een andere simlock op zit.
Wat voor foutmelding krijg je?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 19-06-11, 19:12
Jessica1978 Jessica1978 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

foutmelding dat het niet mogelijk is met deze sim kaart de iphone te activeren, heb een geldige provider nodig om dit te doen. mijn vriend heeft een t mobile abbo en met zijn kaart lukt het ook niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid bij telefoon werkt niet Ruby iPhone algemeen 22 29-09-10 15:11
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby marco_sire Archief 1 26-08-10 09:57
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. mac-fan Archief 5 20-09-08 18:54
Nog nooit gezien... Dringend hulp Stevitski Unlock [archief] 12 23-05-08 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.