//

Problemen met Activeren!

Problemen met Activeren! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi there, Ik heb hier een Iphone 4 firmware 4.1 baseband 02.10.04 liggen werkte prima VOOR dat ik 'm ging herstellen naar dezelfde Firmware....(Moest alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-11, 19:11
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Exclamation Problemen met Activeren!

Hi there,

Ik heb hier een Iphone 4 firmware 4.1 baseband 02.10.04 liggen werkte prima VOOR dat ik 'm ging herstellen naar dezelfde Firmware....(Moest alles er af halen)
3 dagen later eindelijk een AT&T kaart binnen , geknipt er in gedaan en doet nog niks...

Iemand suggesties?

bvd Aronto.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 01:08
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

is het een AT&T iphone? dat is de eerste vraag. Heb je hem aan itunes gehangen nadat je het simkaartje erin hebt gedaan?. Doet je AT&T kaartje het wel? herkent uberhaupt je iphone een simkaart ?
Probeer eens deze vragen te beantwoorden dan moet je verder kijken. Anders moet je hacktivaten....komt wel met wat push probleempjes , die moet je dan voor lief nemen.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 16-07-11, 15:45
Aronto Aronto is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
is het een AT&T iphone? dat is de eerste vraag. Heb je hem aan itunes gehangen nadat je het simkaartje erin hebt gedaan?. Doet je AT&T kaartje het wel? herkent uberhaupt je iphone een simkaart ?
Probeer eens deze vragen te beantwoorden dan moet je verder kijken. Anders moet je hacktivaten....komt wel met wat push probleempjes , die moet je dan voor lief nemen.
Zal ik die eerst even beantwoorden...
- Ja het is een Engelse AT&T Iphone,
- Ja ik heb van alles geprobeert, eerst opnieuw opstarten de Iphone dan pas AT&T simkaart plaatsen daarna aansluiten via itunes doet het nog niet...
- Als het goed is hoort tie werken volgens de verkoper...
- Ja me Iphone herkent een simkaart. ( Hij deed t perfect voor de recover)

Het probleem is het activeren van de Iphone, als dat lukt weet ik de rest wel te vinden, maar kom maar niet verder dan een Itunes + kabel logo en call emergency...
  #4  
Oud 17-07-11, 03:31
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Dan denk ik dat je AT&T kaartje niet goed is ! Maar krijg je dan wel een melding van iTunes dat er geen simkaart in zit of een verkeerde sim?
Zoals ik al zei , mocht dit alles niet lukken, moet je maar hacktivaten. Moet je ven opzoeken hier, heb het in vele forums uitgelegd. Maar mocht je niet vinden, geef een GIL
Reageren

Labels
activeren, at&t, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: SAM Activeren met Iphone 4 wikas Jailbreak 2 31-12-11 03:59
iPhone 1e gen.: iphone 8 gb problemen met activeren branko Unlock 6 11-04-11 00:22
iPhone activeren met jailbreak aaffies Archief 3 21-01-10 21:39
Problemen met activeren.. Funkel iPhone algemeen 6 12-10-09 19:22
iPhone 3G: problemen met activeren Shorty007 Unlock 7 09-11-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.