//

stomste fout ooit

stomste fout ooit discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik vraag jullie hulp en expertise omtrent een grote fout die ik heb gemaakt. Ik heb een 3gs overgenomen van mijn buurjongen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-11, 16:34
Lidiote Lidiote is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard stomste fout ooit

Beste mensen,
Ik vraag jullie hulp en expertise omtrent een grote fout die ik heb gemaakt. Ik heb een 3gs overgenomen van mijn buurjongen die mij uitdrukkelijk had aangeraden om de ge-unlockte phone niet te updaten. Echter wilde ik na een hoop geklungel whatsapp en skype erop zetten en wilde dat doen via itunes.
Echter kreeg ik te lezen dat mijn firm-ware ge-updated moest worden naar de laatste versie. En zo geschiedde dat ik de phone eraan hing en lekker op de update knop drukte. Nu blijft de phone hangen in de melding dat de originele simkaart ern moet en die is dus niet meer aanwezig. Tot overmaat van ramp is het ook een buitenlands toestel waarvan wij allemaal niet weten wat de oorsprong is. Verder geeft hij geen sjoege meer en kan hem niet eens uitzetten. Heb nu de batterij leeg laten lopen d.m.v. aan laten staan in de hoop hem dadelijk aan te kunnen zetten zonder problemen. Heb in de tussentijd een activerings-kaartje ad 16 euro gekocht maar vertoond nog steeds geen krimp.
Nu zeg ik eerlijk dat ik echt een leek ben met dit soort dingen en te scheiterig ben om dingen op eigen houtje uit te proberen, dus graag jullie hulp. Valt dit nog te repareren of heb ik nu gewoon geld weggegooid?
MvG.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 01:18
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

activeringskaartjes werken niet meer ! dat had je misschien eerder moeten vragen of dat zo is! nu resten de volgende vragen:
Wanneer heb je hem geupdate? (want er is nu 4.3.4 sinds een weekje) , dus dan word het lastig om te hacktivaten, anders zit je met een tethered iphone ook zeer vervelend voor een leek.
Heb je een tijdje terug geupdate, dan is er nog hoop ! want dan kun je hem wel hacktivaten, maar jij zei dat hij niet uit ging , dat is vreemd?? is je uit knop kapot? (en die heb je wel nodig voor hactivaten, anders kun je hem niet in DFU mode zetten).
Wat je wel nog kan proberen, is achterhalen waar je iphone vandaan komt, en dan een kaartje kopen van de originele provider via e bay ( daar kan ik mee helpen, want ik kan uitzoeken waar een iphone is voor gelockt).
Dus nogal wat vragen te beantwoorden voordatje verder kan..
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 23-07-11, 01:50
Lidiote Lidiote is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

@iNemesis: x voor je reply, zal je hulp ook zeker nodig hebben. Ik heb hem zo'n 2 weken terug geprobeerd te updaten, dus als het waar is wat je zegt dan is er nog hoop.
En wat betreft het uit-knopje, die reageerde al moeilijk. Maar ik weet ook niet of het door de mislukte update komt dat die nu niet reageerd of doordat die misschien kapot is. In DFU-mode zetten lukte mij wel 1 keer, maar daarna niks. Heb nu via E-bay ook een phonebook-card gekocht, maar zit daar nog steeds op te wachten. Verder weet ik echt niet van welke provider de Iphone komt want mijn buurjongen had hem in bij een turkse belwinkel gekocht. En toen was die al geactiveerd en gejailbreakt.
Als jij mij dan kan helpen door te achterhalen waar die vandaan komt en hoe verder, dan zal ik je zeer dankbaar zijn.
  #4  
Oud 03-08-11, 12:10
annerocks annerocks is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Unhappy ook stomme fout gemaakt

Hoi allemaal ik heb ook zo'n stomme fout gemaakt een iphone 3gs model A1303 overgenomen gejailbreakt, en niet te weten hang ik hem netjes aan itunes die aangeeft update dat doe ik dan ook netjes krijg melding dat dat niet kan dus terug naar fabrieksinstellingen ? ik netjes JA geklikt en nu nog alleen het itunes stekkertje inbeeld en bij itunes krijg ik melding onbekende iphone en of ik hem wil herstellen , nu durf ik dus niks meer te doen en ben ik zo bang dat hij in de prullenbak moet, waar ik hem van gekocht heeft zij niet aan itunes hangen hij is gejailbreakt !!!! maar nu dus te laat kan ik er nog wat mee ??? alvast heeel erg bedankt !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lidiote Bekijk bericht
Beste mensen,
Ik vraag jullie hulp en expertise omtrent een grote fout die ik heb gemaakt. Ik heb een 3gs overgenomen van mijn buurjongen die mij uitdrukkelijk had aangeraden om de ge-unlockte phone niet te updaten. Echter wilde ik na een hoop geklungel whatsapp en skype erop zetten en wilde dat doen via itunes.
Echter kreeg ik te lezen dat mijn firm-ware ge-updated moest worden naar de laatste versie. En zo geschiedde dat ik de phone eraan hing en lekker op de update knop drukte. Nu blijft de phone hangen in de melding dat de originele simkaart ern moet en die is dus niet meer aanwezig. Tot overmaat van ramp is het ook een buitenlands toestel waarvan wij allemaal niet weten wat de oorsprong is. Verder geeft hij geen sjoege meer en kan hem niet eens uitzetten. Heb nu de batterij leeg laten lopen d.m.v. aan laten staan in de hoop hem dadelijk aan te kunnen zetten zonder problemen. Heb in de tussentijd een activerings-kaartje ad 16 euro gekocht maar vertoond nog steeds geen krimp.
Nu zeg ik eerlijk dat ik echt een leek ben met dit soort dingen en te scheiterig ben om dingen op eigen houtje uit te proberen, dus graag jullie hulp. Valt dit nog te repareren of heb ik nu gewoon geld weggegooid?
MvG.
  #5  
Oud 28-08-11, 09:10
doncarlos doncarlos is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Mmm ja mooie boel allemaal ik heb ook precies het zelfde probleem ook iPhone 4 gekocht tweedehands denk ook dat hij gejb was aan de stekker gehangen en hersteld geklikt en niks meer doen gelijk grrrrrrr alleen stekkertje itunnes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 09:15 ----------

Mmm ja mooie boel allemaal ik heb ook precies het zelfde probleem ook iPhone 4 gekocht tweedehands denk ook dat hij gejb was aan de stekker gehangen en hersteld geklikt en niks meer doen gelijk grrrrrrr alleen stekkertje itunnes maar blijft alleen nog hangen bij firmware en dan 1013 heb alles gedaan wat op Google te vinden is maar niets helpt dus heb ik hem maar weggebracht voor reparatie ben benieuwd of ze er wat mee kunnen zou binnen een week wat horen nog 4 dagen dan weet ik wat kan niet wachten pfffff ik heb om precies te zijn 1 dag plezier gehad van me iPhone 4 .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iOS 4.3 ooit op 3g met jailbreak? Colburners Jailbreak 3 10-03-11 15:54
Ooit jailbreak voor 3.1.3.? Gary Archief 1 19-04-10 18:03
Ooit weer een Nieuwe iPhone? hma Archief 5 17-09-08 19:26
Ooit UMTS op Iphone? Dylan Archief 1 13-10-07 13:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.