//

Newbievraag: simkaart nodig en Ned. versie

Newbievraag: simkaart nodig en Ned. versie discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden van het forum, Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van een iPhone, maar ben wel rond aan het kijken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-11, 16:36
jeroenboz78 jeroenboz78 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 3
Standaard Newbievraag: simkaart nodig en Ned. versie

Beste leden van het forum,

Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van een iPhone, maar ben wel rond aan het kijken. Ik heb al verschillende topics van het forum door gelezen, echter heb ik toch nog enkele vragen, die jullie hopelijk willen en kunnen beantwoorden.


Ik ben van plan om een iPhone 3G te kopen (grootte GB nog onbekend), nu heb ik de mogelijkheid om betrouwbaar een gelockte iPhone 3G te kopen uit Engeland. Nu zijn mijn vragen de volgende:
  • Is het mogelijk om met Ultrasn0W deze telefoon te jailbreaken en daarna te unlocken zonder de simkaart van de provider, die de iPhone gelocked heeft?
  • Natuurlijk zal deze iPhone een Engelstalig menu hebben, is dit makkelijk om te zetten naar een Nederlandstalig menu. Is dit standaard het geval?
  • Zijn er naast firmware en baseband nog andere zaken waar ik op moet letten bij een gelockte iPhone? Ik snap dat ik natuurlijk wel op zoek moet gaan naar een echte iPhone...
Hopelijk kunnen en willen jullie mij op weg helpen, zodat ik straks ook kan zeggen dat ik een iPhone heb.
__________________
Ben op dit moment nog niet in het bezit van een iPhone, maar ben aan het rondkijken. Kan nog veel leren van jullie op het forum.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 19:14
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

waarom zoek je niet naar een 3G uit nederland? zal wel in prijs schelen, en scheelt je een hoop ellende! Zelfs al als het 50 euro scheelt, is het beter om een nederlandse te kopen dan een buitenlandse! (Tip van mij ), maar om je vragen te beantwoorden:
* Het is mogelijk om te jailbreaken en te unlocken (afhankelijk welke baseband erop zit!). Mocht er niet te unlocken baseband op zitten, kun je ipad baseband erop zetten en als nog unlocken --> let op dit komt wel met verslechterede GPS ontvangst
* Nee elke iphone ondersteunt standaard talen, dus je kan alle talen gebruiken, zijn standaard geinstalleerd, hier hoef je geen zorgen over te maken!
* Het liefst heb je een baseband die niet hoger is dan 5.14 ( die zijn nog te unlocken zonder problemen) anders ben je dus genoodzaakt om ipad baseband op te gooien!
* Voor de rest , goed opetten dat de iphone aan en uit knopje het doet en de homeknop ( dit voorkomt hoop ellende , omdat je anders de iphone niet in DFU mode kunt zetten!)

Dat was het ! maar nog maals, zoek een nederlands toestel ( tmobile ) die zijn allemaal simlockvrij! scheelt een hoop ellende!
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 23-07-11, 21:48
jeroenboz78 jeroenboz78 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 3
Standaard

Dank je wel iNemesis voor je antwoord en ik zal me dan toch gaan bedenken om een buitenlandse iPhone te kopen.
Reageren

Labels
engelse provider, iphone 3g jailbreak, newbie, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ned-Brazilië Rene3g Chat en geruchten 57 12-07-10 20:33
ned-eng-ned namastee iPhone Apps 2 19-10-08 09:58
Ned. menu lutom00 Archief 2 28-03-08 16:22
AT&T simkaart nodig? AeronNL Unlock [archief] 9 27-11-07 17:51
positie simkaart? Oude handleiding nu nog te gebruiken? Hoe kom ik aan versie 1.0.2?! Frankie Archief 6 30-09-07 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.