//

Unlock

Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 iphones 4 in mijn bezit deze hebben mijn maatje en ik gekocht van iemand voor ons werk. Nu is het probleem dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-11, 00:37
Abruzzinho Abruzzinho is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard Unlock

Ik heb 2 iphones 4 in mijn bezit deze hebben mijn maatje en ik gekocht van iemand voor ons werk.

Nu is het probleem dat de ene uit spanje komt van movistar en de ander uit duitsland van t-mobile.

We hebben ze nu al een 2 weken in ons bezit en kunnen er nog steeds niets mee...

Kan iemand ons alsjeblieft helpen zodat wij deze 2 iphones kunnen gaan gebruiken

Voor de duidelijkheid er zit dus op beide een simlock!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-11, 18:11
iPhoony iPhoony is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

De Spaanse Movistar iPhone kun je via IMEI laten unlocken bij een website die deze IMEI unlock aanbiedt. De Duitse T-Mobile iPhone kun je niet via IMEI laten unlocken.

Beide kunnen niet via software worden unlocked. Tenzij je een hele oude baseband hebt: 01.59.00.
  #3  
Oud 10-08-11, 20:35
Abruzzinho Abruzzinho is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

Okee ik heb die spaanse nu al 2 weken geleden laten aanvragen hoe kan ik erachter komen of hij simlock vrij is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.