//

Baseband wilt niet updaten

Baseband wilt niet updaten discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 4 met firmware versie 4.2.1 en met baseband 03.10.01. Deze heb ik gejailbreaked met Greenpois0n. Dit ging redelijk vlekkeloos, alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-11, 02:03
lxx_33 lxx_33 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 18
Standaard Baseband wilt niet updaten

Hoi,

Ik heb een iphone 4 met firmware versie 4.2.1 en met baseband 03.10.01.
Deze heb ik gejailbreaked met Greenpois0n.

Dit ging redelijk vlekkeloos, alleen moest ik nog de unlock van de phone afhalen.
Helaas is dit me nog op geen enkele manier gelukt.

Ik heb veel dingen geprobeert, en ook heel youtube afgezocht alleen komt ik niet verder.

De unlock is opzich wel gelukt maar ik heb geen service, en bij instellingen heb ik ook helaas geen telefoonaanbieder in de lijst.

Ik heb vervolgens via redsnow0.9.6b6 geprobeerd om de baseband te updaten, helaas is dat ook niet gelukt.
Via iPhone2,1_4.2.1_8C148a_Restore heb ik de baseband update aangeklikt maar nog steeds zie ik alleen me 03.10.01.

Via itunes alles herstellen werkt niet. Daarbij krijg ik de 3194 error. Zelf snap ik die error niet, omdat ik niet een andere firmware heb gebruikt, maar gewoon de 4.2.1

Alle tips zijn welkom wat ik moet doen om te kunnen bellen met deze iphone 4, want nu kan ik hem alleen als game machine gebruiken.

Tnx.

PS. ik gebruik een windows machine om verbinding te hebben met de iphone 4.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-11, 07:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Helaas: de unlock is niet gelukt en gaat je ook niet lukken.

Jouw baseband en alle hogere zijn niet te unlocken. Alleen 1.59.00 en een baseband downgraden kan niet...
  #3  
Oud 15-09-11, 09:20
lxx_33 lxx_33 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 18
Standaard

@XIII

. Dacht dat me 03.10.01 lager was dan de 06.15.00, maar dat is dus niet zo?

Heb ik er nu alleen dan een mooie spelcomputer van gemaakt, of is er nog wel wat mee te fixen?
Met lyca en tmobile doet hij beide niets.

Rare is dat via redsnow als ik baseband aanvinkt dat er wel tijdens dat process staat "fetching basebands"

Voor zover ik weet heb ik niet een hogere firmware erop gezet (toen ik hem via mp had gekocht was het 4.2.1 en nu nog steeds) maar helaas via itunes blijf ik een fout melding krijgen. Ik heb geen shsh opgeslagen al vroeg cydia wel iets van "make things easier ect.ect."

Wat raad je me aan topper om te doen
  #4  
Oud 15-09-11, 11:55
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

goed lezen wat wel en wat niet met bepaalde software kan! baseband 06.15 geldt alleen voor de iphone 3G en 3GS!! dus niet voor de iphone 4!!!
Voor de iphone is er geen software matige oplossing!
__________________
Revenge of the nerd..
  #5  
Oud 15-09-11, 12:37
lxx_33 lxx_33 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 18
Standaard

@iNemesis,

Yep daar kwam ik pas helaas achter nadat het niet gelukt was. Ik wist niet eens wat basebands waren nadat ik helaas niet kon bellen met dat ding. Was gewoon begonnen met jailbreaken omdat ik paar dagen daarvoor een ipad had gejailbreaked wat vlekkeloos ging en toen dacht ik laat ik maar meteen de iphone4 doen. Was al blij dat het een 4.2.1 versie was die een blijvende jailbreak kon hebben, ook als phone weer opgestart moest worden.

Laatst gewijzigd door XIII; 15-09-11 om 13:43. Reden: Gevey is strafbaar en mag niet besproken worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlockable baseband updaten of niet ? oZZies Unlock 3 08-04-11 23:46
Kan baseband niet updaten iDavid iPhone algemeen 6 11-10-10 21:18
Cydia wilt niks meer updaten angelus88 Jailbreak apps en thema's 3 26-08-10 14:17
Updaten zonder baseband ik_ben_Mark Archief 1 07-05-10 22:16
Baseband 04.05.04 updaten? Modena iPhone algemeen 10 22-12-08 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.