//

(na) Bossprefs probleem (dock icons weg)

(na) Bossprefs probleem (dock icons weg) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Bossprefs v1.61 geïnstalleerd, vervolgens ontdekte ik bij 'More' de optie 'Dock Icons'. Dat was dus een leeg scherm. Ik dacht (kon geen beschrijving ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-08, 17:50
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard (na) Bossprefs probleem (dock icons weg)

Ik heb Bossprefs v1.61 geïnstalleerd, vervolgens ontdekte ik bij 'More' de optie 'Dock Icons'.

Dat was dus een leeg scherm. Ik dacht (kon geen beschrijving vinden) dat je hiermee wellicht je eigen icons in het dock kom zetten. Zo gedaan.

Echter na de reboot zag ik alleen nog 'iPod' in het Dock staan. Vervolgens bij Bossprefs weer alles weggehaald maar ik heb het normale dock hier niet mee teruggekregen.

Ook volledig uit- en weer aanzetten heeft niet gebaat.


Hoe krijg ik mijn oude dock icons weer terug????????


Weird!!!

Nadat ik meerdere malen de iPhone uit- en weer aangezet had waren de icons opeens weer terug.

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 30-03-08 om 17:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-08, 18:04
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Ik heb Bossprefs v1.61 geïnstalleerd, vervolgens ontdekte ik bij 'More' de optie 'Dock Icons'.

Dat was dus een leeg scherm. Ik dacht (kon geen beschrijving vinden) dat je hiermee wellicht je eigen icons in het dock kom zetten. Zo gedaan.

Echter na de reboot zag ik alleen nog 'iPod' in het Dock staan. Vervolgens bij Bossprefs weer alles weggehaald maar ik heb het normale dock hier niet mee teruggekregen.

Ook volledig uit- en weer aanzetten heeft niet gebaat.


Hoe krijg ik mijn oude dock icons weer terug????????


Weird!!!

Nadat ik meerdere malen de iPhone uit- en weer aangezet had waren de icons opeens weer terug.

kijk hier eens mischien werkt het https://forum.iculture.nl/f8/ap...e-versies.html
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #3  
Oud 30-03-08, 19:31
SoundForge's schermafbeelding
SoundForge SoundForge is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
...............Ik dacht (kon geen beschrijving vinden)..........................................
Wanneer je het programma installeerd via de installer kan je via More Info een beschrijving lezen en enkele screenshots bekijken.

Overigens had ik gisteren ook een behoorlijk probleem met dit progje maar dat is gelukkig opgelost, zoals je via de link naar mijn hierover geopende topic in de post hierboven (#2) van stef1234 kan lezen.

Laatst gewijzigd door SoundForge; 30-03-08 om 19:33.
  #4  
Oud 30-03-08, 19:52
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SoundForge Bekijk bericht
Wanneer je het programma installeerd via de installer kan je via More Info een beschrijving lezen en enkele screenshots bekijken.
Je kunt wel wat vinden maar i.h.a. vind ik toch dat je te weinig informatie kunt vinden alvorens iets te installeren.

Ik verwacht dat Apple op dit punt eisen zal stellen aan hetgeen in hun Appstore komt te staan.

Citaat:
Overigens had ik gisteren ook een behoorlijk probleem met dit progje maar dat is gelukkig opgelost, zoals je via de link naar mijn hierover geopende topic in de post hierboven (#2) van stef1234 kan lezen.
E.e.a. bevestigd weer mijn opvatting om zo min mogelijk zaken te installeren die op enigerlei wijze ingrijpen in de systeemsoftware. Zonder zal alleen nooit kunnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icons in dock verlagen Livebox Jailbreak apps en thema's 4 08-01-10 21:28
Reflective dock icons niet te verwijderen? RobertoCoppi Jailbreak apps en thema's 4 01-11-09 16:46
5 dock icons timmeh Archief 1 04-04-08 17:00
Afmetingen summerboard icons en dock AeronNL Jailbreak apps en thema's 4 27-11-07 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.