//

[Handig] Multi-Slide

[Handig] Multi-Slide discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik wilde even een handige tweak met jullie delen. Het is mij al erg vaak gebeurd dat ik ergens snel een foto of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-12, 15:41
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard [Handig] Multi-Slide

Hoi allemaal! Ik wilde even een handige tweak met jullie delen.

Het is mij al erg vaak gebeurd dat ik ergens snel een foto of filmpje van wilde maken, maar dan net te laat was. iOS 5 heeft nu natuurlijk de doubletap function in je lockscreen waardoor je direct je camera kan openen, maar ik gebruik nagenoeg nooit de standaard camera app om mee te fotograferen/filmen, maar Camera+ en Camcorder, waar je eerst ook weer naar moet gaan zoeken na het unlocken.
Nu heb ik dus de tweak 'Multi-Slide' gevonden (BigBoss repo). Wat je met deze tweak kan doen is instellen welke app je wil openen als je de slider op je lockscreen een bepaald aantal keer heen en weer beweegt, wat dus veel sneller gaat dan eerst unlocken en daarna je app zoeken.

Nadat je de tweak hebt gedownload van Cydia ga je naar je settings en krijg je dit menu:


Hier kun je instellen wat je bij welk aantal keer sliden opent. Een voorbeeld (mijn instellingen op dit moment):

1x sliden:


2x Sliden:



3x sliden:


Als je vervolgens je slider loslaat krijg je gewoon je het paneel te zien om je code in te voeren (mits dat aan staat) en zodra je iPhone dan unlockt wordt direct de app geopend. Op die manier zul je nooit meer die ene mooie shot missen

Ps: Dit werkt natuurlijk met alle apps, niet alleen camera of film apps ^^ Ook handig voor als je bijvoorbeeld veel twittert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 02:48
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat kan wel handig zijn ja

Je kan ook een tweak installeren die de Camera app verandert naar een andere op het LockScreen of via Activator swipes e.d. instellen die dan een app openen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Multi download jimspeed1998 Jailbreak apps en thema's 1 20-08-11 19:12
Handig neerzetten ajongebreur iPhone algemeen 8 31-07-09 18:53
Multi tasken Dr.Fer iPhone algemeen 3 10-06-09 14:41
Handig MeyerG Archief 3 27-05-08 11:29
Multi-SIM Reinier Unlock [archief] 6 08-01-08 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.