//

lockscreen themes IOS 5 compatible

lockscreen themes IOS 5 compatible discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen mn iPhone 4S JB-ed en ben 2 dagen bezig geweest met het proberen van het customizen van een lockscreen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-12, 21:50
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard lockscreen themes IOS 5 compatible

Ik heb sinds een paar dagen mn iPhone 4S JB-ed en ben 2 dagen bezig geweest met het proberen van het customizen van een lockscreen theme.

Niets helpt tot nu toe, ik heb tig sites bekeken, van alles in Cyberduck en iExplorer gedaan, maar krijg mijn lockscreen theme maar niet geinstalleerd

Is er iemand die, in vrij eenvoudige taal, mij kan uitleggen hoe ik dit moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 22:31
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Ik heb sinds een paar dagen mn iPhone 4S JB-ed en ben 2 dagen bezig geweest met het proberen van het customizen van een lockscreen theme.

Niets helpt tot nu toe, ik heb tig sites bekeken, van alles in Cyberduck en iExplorer gedaan, maar krijg mijn lockscreen theme maar niet geinstalleerd

Is er iemand die, in vrij eenvoudige taal, mij kan uitleggen hoe ik dit moet doen?
Zijn de themes die je probeert de customizen uberhaupt wel compatible met IOS 5 ?

Winterboard , Cyberduck en ifile / iexplorer zou pijnloos moeten werken
__________________
Iphone 6 plus 16GB In use , Imac 24 inch 3,06Ghz In use , Ipad 2 16GB Wit In use , Iphone 4 32GB Sold , Iphone 3GS 32GB Sold
  #3  
Oud 23-01-12, 22:43
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ja, ik denk dat dat inderdaad het probleem is. Merendeel van de mooie themes zijn nog niet iOS 5 compatible...Dat zal in de loop der tijd wel opgelost worden (hoop ik(
  #4  
Oud 23-01-12, 23:08
BaTaKaN BaTaKaN is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Klopt deze probleem had ik ook.. Ook na lang zoeken ben ik er achtergekomen dat de meeste themes nog niet compatible is met ios 5
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kent goede lijst iOS compatible tweaks? Bubbly Jailbreak apps en thema's 1 28-12-11 19:22
Apps iOS 5 compatible lennardude iPhone algemeen 2 12-10-11 19:48
iPhone 3GS: SIM not compatible lwr Unlock 1 11-10-11 00:25
Compatible 1.1.4 programma's dendirk Archief 3 10-03-08 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.