//

Tweak om notification banners (tijdelijk) uit te zetten?

Tweak om notification banners (tijdelijk) uit te zetten? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg me af of iemand misschien een tweak kent die je de mogelijkheid geeft om de 'pop-up banners' van het notificatiesysteem in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-12, 17:20
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard Tweak om notification banners (tijdelijk) uit te zetten?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand misschien een tweak kent die je de mogelijkheid geeft om de 'pop-up banners' van het notificatiesysteem in iOS5 (tijdelijk) uit te zetten. Ik heb namelijk nogal last van vreselijke lag in games als ik een bericht krijg en deze banner tevoorschijn komt. Vooral in Guitar hero-like games is dit erg vervelend.

Ik weet dat je bij je settings de banners handmatig uit kan zetten, maar ik zou wel graag gebruik van ze blijven maken als ik niet in games zit. Ik vroeg me dus af of er één of andere tweak is waardoor je in SBSettings je notifications uit kan zetten en als je uitgespeeld bent weer aan kan zetten. Het is namelijk nogal een karwei om telkens voor ál je apps de banners uit te gaan zetten in je settings en ze na je spel weer allemaal terug aan te gaan zetten.

Ik weet dat een dergelijke functie in iOS4 beschikbaar was (daar kon je ook bij je settings zelf de notificaties uitzetten), maar in iOS5 lijkt deze feature verdwenen te zijn..

Alternatieve oplossingen om de lag in games te voorkomen zijn natuurlijk ook welkom ^^ Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-12, 17:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer heb je voor het laatst een herstel uitgevoerd?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 07-02-12, 17:28
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard

Dat is alweer een tijdje geleden, maar de lag krijg ik ook alleen maar in apps die erg veel geheugen gebruiken. Als ik bijvoorbeeld Angry Birds speel of Doodle Jump dan heb ik nergens last van.

Edit; De lag vindt trouwens alleen plaats op het moment dat de banner 'omrolt', om het maar zo te zeggen. Als de banner er eenmaal staat loopt de game soepel verder totdat hij weer 'wegrolt'.
  #4  
Oud 07-02-12, 17:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt voordat je een spel gaat spelen je iPhone een harde reset geven.
Reageren

Labels
games, lag, notificaties



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pas op met banners in gratis spelletjes thomas1 iPhone algemeen 8 29-01-10 16:46
WWDC 2009 Banners: 'One Year Later, Light-Years Ahead' Bomans Chat en geruchten 9 09-06-09 10:07
Betaalde verbindingen uit zetten Guest-20201028093429 iPhone algemeen 5 20-07-08 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.