//

visitekaartjes met iPhone

visitekaartjes met iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik visitekaartjes die iemand verstuurt opslaan/gebruiken in mijn iPhone? Is daar een applicatie/workaround voor (behalve zelf intiepen... )...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-08, 22:12
Berik61 Berik61 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Standaard visitekaartjes met iPhone

Hoe kan ik visitekaartjes die iemand verstuurt opslaan/gebruiken in mijn iPhone?
Is daar een applicatie/workaround voor (behalve zelf intiepen... )
__________________
iphone 5 (32) iOS 8.1, MacBookPro 15" 2,5 i7, OSX 10.10.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-08, 23:29
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Je contacten zijn toch visite kaartjes ? Je kan daar alle informatie invoeren. Versturen is echter niet mogelijk via BT of Wi-Fi. Wellicht dat er een programma bestaat die contact informatie kan mailen maar dat zou ik ook niet weten.
  #3  
Oud 21-04-08, 08:07
Berik61 Berik61 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Standaard

ja klopt; intussen op die manier bijna 500 contacten. Maar als freelancer gebruikte ik heel vaak het oversturen van v-cards, zodat je niets hoeft in te toepen... Dat mis ik nogal!
  #4  
Oud 21-04-08, 09:04
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berik61 Bekijk bericht
Hoe kan ik visitekaartjes die iemand verstuurt opslaan/gebruiken in mijn iPhone?
Is daar een applicatie/workaround voor (behalve zelf intiepen... )
Lijkt me simpel.

Stel "Adresboek" zo in dat hij V-Cards aut. verwerkt. Stuur ze naar je Mac. Synchroniseer met iPhone.

klaar.
  #5  
Oud 21-04-08, 17:35
Berik61 Berik61 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Standaard

en rechtstreeks naar de iphone, zoals met iedere simpele telefoon?
  #6  
Oud 21-04-08, 17:51
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Not yet maar met de SDK vergroot het onze opties... T zal niet lang meer duren

Greetz, Stiruam

Edit: Mischien kaywa reader? Daar is volgens mij een app voor auhoewel het wel wat omslagtig is
  #7  
Oud 23-04-08, 09:41
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

offtopic:
Ik gebruik sinds een paar dagen mijn HTC weer regelmatig voor het werk en dan merk ik toch dat er ontzettend veel gebreken zijn aan de iPhone. Zoals het versturen van visitekaartjes bijvoorbeeld... Toch jammer dat ik nog steeds met 2 mobieltjes moet rondlopen...
  #8  
Oud 23-04-08, 10:43
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Het zijn niet allemaal gebreken. Soms ook aanpassingen. En ivm de visite kaartjes. Op sommige van mijn " gewone " toestellen kon ik ze zelfs niet openen. En ja, ik had een business model.
Het toestel - de iPhone- is nog geen jaar uit en er is al heel veel verbeterd. De " gewone " toestellen hebben er al 10 jaar ervaring opzitten....
  #9  
Oud 23-04-08, 19:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Het zijn niet allemaal gebreken. Soms ook aanpassingen. En ivm de visite kaartjes. Op sommige van mijn " gewone " toestellen kon ik ze zelfs niet openen. En ja, ik had een business model.
Het toestel - de iPhone- is nog geen jaar uit en er is al heel veel verbeterd. De " gewone " toestellen hebben er al 10 jaar ervaring opzitten....
Is geen excuus wat mij betreft. Apple had, nadat anderen het mobiele bellen/werken tot een redelijk niveau hadden ontwikkeld, kunnen weten wat er verwacht wordt. Kennelijk wisten ze dat niet en gaan ze nu repareren met 1.2. Beetje laat, en bovendien nog láng niet volledig zoals het er nu naar uitziet......
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #10  
Oud 23-04-08, 19:19
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ach, ik bekijk het altijd als volgt: de iPhone is een redelijke telefoon, een goede PDA en een geweldige gadget. En als alles af zou zijn, hadden wij niks meer te klagen .
  #11  
Oud 24-04-08, 08:45
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Is geen excuus wat mij betreft. Apple had, nadat anderen het mobiele bellen/werken tot een redelijk niveau hadden ontwikkeld, kunnen weten wat er verwacht wordt. Kennelijk wisten ze dat niet en gaan ze nu repareren met 1.2. Beetje laat, en bovendien nog láng niet volledig zoals het er nu naar uitziet......
Nou, die mening deel ik 100%! Het is niet zo dat Apple niet weet waar ze mee bezig zijn... En een GSM/gadget/PDA (just pick one) uitbrengen met zulke "armzalige" features voor die prijs (600$ in het begin, als ik me niet vergis) is eigenlijk een schande. Gelukkig werd het toestel gehyped vanaf het begin, en ja, ook ik "trapte er in". Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop (300$ is geen geld), maar als Nokia of Samsung zoveel geld zouden vragen voor een GPRS/EDGE, 2MP cam toestel, zouden ze het aan de straatstenen niet kwijtraken!
Maar OK, genoeg negatief geleuter over de iPhone. Weer ietsje positievere instelling aanmeten, mijn HTC in de hoek gooien en weer lekker doen alsof Apple het wiel opnieuw heeft uitgevonden!
LANG LEVE DE IPHONE!
  #12  
Oud 25-04-08, 19:46
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Tja het klopt wel maar de iPhone is waarschijnlijk ook meer als gadget zo populair geworden, Apple staat gewoon voor mooi/duur spul dus dat geeft een imago en daarom kopen veel mensen het denk ik... En het ziet er nice uit vergeleken met windows mobile... Echter de features tja... Nja hopen op veel firmware updates... Maar met de iPhone 2.0 on it's way maak ik me er wel zorgen om...

Greetz, Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OCR visitekaartjes direct in contacten rb1962 iPhone Apps 7 30-08-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.