//

VOIP volledig integreren in iPhone/iPod

VOIP volledig integreren in iPhone/iPod discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Jailbreakers! Binnenkort willen we, in het bedrijf waar ik werk, gebruik gaan maken van iPhone covers waarmee barcodes gescand kunnen worden. (Deze hoezen worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-12, 16:26
Reemface Reemface is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zevenbergen
Berichten: 3
Standaard VOIP volledig integreren in iPhone/iPod

Hallo Jailbreakers!

Binnenkort willen we, in het bedrijf waar ik werk, gebruik gaan maken van iPhone covers waarmee barcodes gescand kunnen worden. (Deze hoezen worden ook gebruikt in de apple store). Deze werken samen met iPod Touch 4th of iPhone 4.

Naast deze functie willen we eigenlijk diezelfde iPhones of iPod touches (4th generation) gaan gebruiken om te verbinden met onze interne VOIP centrale, zodat we de huidige VOIP telefoons kunnen vervangen.

Er zijn natuurlijk diverse VOIP applicaties beschikbaar die perfect werken, echter kunnen deze applicaties niet tegelijk draaien met onze barcode software. Dit is het probleem.

Eigenlijk zou ik, doormiddel van een jailbreak tool, de volledige telefoonfunctie van de iphone vervangen door een VOIP variant. Dus als je wordt gebeld, dat de applicatie er gewoon overheen komt zoals dat bij een normale oproep ook gebeurd.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of kent iemand een tweak waarmee dit mogelijk zou zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-12, 17:30
letoir letoir is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 30
Standaard

zou ik ook willen weten ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ultrasn0w integreren in PwnAgeTool!? EN-IS Jailbreak 11 10-04-11 22:07
Google Apps integreren in Iphone 4.1 daduk iPhone Apps 6 01-10-10 23:01
iPod touch: iPod volledig jailbreak free maken Ducosebel Jailbreak 12 01-09-09 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.