//

Dreambord X 2.0.1-1 vraag

Dreambord X 2.0.1-1 vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Eventueel dat misschien iemand een idee heeft hier maar zit met het volgende beetje. Ik heb al een lange tijd sbsettings toggles in me notification ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-12, 11:46
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard Dreambord X 2.0.1-1 vraag

Eventueel dat misschien iemand een idee heeft hier maar zit met het volgende beetje.

Ik heb al een lange tijd sbsettings toggles in me notification center voor Wi-Fi, bluetooth etc.. nu heb ik sinds gisteren ook dreambord x geinstalleerd en heb ik sbsettings op me homescreen gezet zodat ik er nog sneller bij kan, maar zit nu met dat als ik bijvoorbeeld me Wi-Fi aanzet op me homescreen (sbsettings) en ik daarna even kijk in me notification center (sbsettings) dat ik zie dat die daar niet aan staat.. ik dacht dat die aan elkaar verbonden waren dus als ik Wi-Fi aanzetten op me homescreen dat die dan ook aangaat in notification center maar niet dus. Iemand enig idee of dit nog wel kan ?? eventueel iets aanpassen???

het is niet een groot probleem maar wel irritant
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-12, 19:23
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

Ja blijft zo daarom gebruik ik ook alleen in nc sbssettings omdat als je ergens anders de toggle aan uit doet bijv. met deck dan blijft hij in sbsettings aanstaan.

Niets aan te doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crash door Probleem met dreambord? stefanokx Jailbreak apps en thema's 9 27-09-11 21:45
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? robm Jailbreak apps en thema's 2 12-06-11 14:03
Vraag safesecurity iTunes 1 11-05-10 08:29
Vraag over 3.1.3 xHarm Archief 4 23-02-10 23:33
Vraag Chane Archief 1 21-10-09 23:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.